עודד דוידוף ונח סטולמן חתמו על הסכם בלעדיות עם אולפני הרצליה

דוידוף וסטולמן, שעומדים מאחורי הסדרות "תמרות עשן" ו"מישהו לרוץ איתו", יפתחו עבור האולפנים סדרות דרמה וישמשו כיועצי תוכן בתחום הדרמה והסרטים העלילתיים

הבמאי עודד דוידוף והתסריטאי נח סטולמן, שעומדים מאחורי הסדרות "תמרות עשן" ו"מישהו לרוץ איתו", חתמו על הסכם התקשרות בלעדי עם אולפני הרצליה.

במסגרת החוזה, השניים יפתחו עבור האולפנים סדרות דרמה וכן ישמשו כיועצי תוכן בתחום הדרמות והסרטים העלילתיים.

רק באחרונה הודיעה רשת NBC כי החליטה להפיק פיילוט לגירסה אמריקנית של "תמרות עשן" שתיקרא "Midnight Sun", שיצרו דוידוף וסטולמן במסגרת אולפני הרצליה עבור חברת הכבלים הוט.

באחרונה הוחלט באולפני הרצליה על הרחבת פעילות התוכן של החברה. גיוסם של דוידוף וסטולמן הינו מהלך נוסף בדרך למימוש האסטרטגיה החדשה של החברה. מהלך נוסף הוא החלטת האולפנים מלפני מספר שבועות על כניסה לשוק הסרטים העלילתיים בישראל.

"אנו גאים ושמחים על הצטרפותם של היוצרים המחוננים והמוכשרים עודד ונח למחלקת התוכן של האולפנים", מסרה אפרת דרור, מנכ"לית אולפני הרצליה. "על אף המשבר הנוכחי בעולם הטלוויזיה בארץ, אנו ממשיכים בתנופת הפיתוח והעשייה בכל התחומים. עודד ונח מהווים נכס מקצועי ואנושי מסוגה עילית".

לדבריה, בכוונת האולפנים לגייס בזמן הקרוב אנשי תוכן מרכזיים נוספים ולהרחיב את פעילות פיתוח התכנים לשווקים הבינלאומיים של החברה.