70% מהמגזר הרוסי חוגגים את יום האישה הבינלאומי

סקר באתר ערוץ 9: ‎‎רבים במגזר יוציאו מאות שקלים על מתנות עבור האירוע‏

‎‎יום האישה הבינלאומי הוא פופולרי במיוחד בקרב המגזר הרוסי: מסקר מיוחד שנערך באתר האינטרנט של ערוץ 9, ‏zman.com‏, עולה כי 70% מהנשאלים חוגגים את האירוע.

‏שאלות נוספות שהוצגו בפניי משתתפי הסקר עסקו בסכום אותו יוציאו על מתנה לבת-הזוג ואילו מתנות יקנו לרגל יום זה. המתנות הפופולריות ביותר הן שוקולד ופרחים, כאשר 53% מהמשתתפים בסקר השיבו כי יעדיפו לקנות אותן לבנות-הזוג. 30% מהמשתתפים השיבו כי יקנו מוצרי טיפוח וקוסמטיקה ותכשיטים, ו-17% השיבו כי יקנו מוצרי חשמל וכלי מטבח.

‏‏11% מהמשתתפים בסקר השיבו כי יוציאו 1,000 שקל על מתנות וחגיגות ביום זה, 21% השיבו כי יוציאו 500 שקל, 17% יוציאו 300 שקל, 23% יוציאו 200 שקל, ו-28% מהמשתתפים השיבו כי הם יוציאו 100 שקל.

‏טל סיטון, סמנכ"ל שיווק ומכירות בערוץ 9, מסר: "מדי שנה אנו נוהגים לחגוג עם הצופות והצופים את המאורע בלוח שידורים מיוחד. השוק העסקי שזיהה את יום האישה כפוטנציאל הכנסות גם הוא לוקח חלק בכך ונוהג לפרסם למגזר מבצעים מיוחדים. מבין המפרסמים ניתן לראות פעילות ערה של רשתות קמעונאיות, חברות התקשורת, משווקי טואלטיקה, בישום וקוסמטיקה, רשתות חשמל וחברות תכשיטים".