שחקן NBA לשעבר מואשם בהונאת פונזי בהיקף 2 מיליון דולר

טייט ג'ורג' מואשם ב-4 סעיפי הונאה וצפוי למאסר של עד 20 שנה - על כל סעיף ■ עפ"י כתב האישום, הוא שיכנע ספורטאים להשקיע בפרויקטים בתחום הנדל"ן

טייט ג'ורג', שחקן NBA לשעבר, מואשם בבית משפט בניו-ג'רזי שבארצות-הברית ב-4 סעיפים של הונאה, בטענה כי ביצע הונאת פונזי בהיקף של 2 מיליון דולר, כשהקורבנות העיקריים בהונאה הזו היו ספורטאים ידועים.

על-פי כתב האישום שהוגש נגדו, בין השנים 2005 ו-2011 הצליח ג'ורג' לשכנע את הספורטאים להשקיע כספים בפרויקטים בתחום הנדל"ן בקוניטיקט ובניו-ג'רזי. הוא הבטיח למשיקיעם כי "אין סיכונים" בהשקעה שלהם, ואפילו נתן להם מועדים לקבלת תשואות על ההשקעות שלהם, בעוד שבפועל השתמש ג'ורג' בכספים הללו על מנת לשלם למשקיעים קודמים, כמו כן על מנת לעשות שיפוצים בבית, לשלם מזונות לילדים, לאכול במסעדות ולשלם על דלק.

אם יורשע, צפוי ג'ורג' למאסר לתקופה ממושכת של עד 20 שנה על כל סעיף בכתב האישום, כמו גם לקנס של 250 אלף דולר על כל סעיף.

כתב האישום הנוכחי מצטרף לכתב אישום אחר שהוגש נגד ג'ורג' לפני כ-6 חודשים שגם הוא עסק בהונאה. עדיין לא נקבע מועד לתחילת הדיונים במשפטו.

ג'ורג' שמשחק כגארד נבחר בדראפט ב-1990 על ידי הניו ג'רזי נטס ושיחק במדיה במשך 3 עונות ולאחר מכן הוא עבר לקבוצת מילווקי באקס. פרקליטיו של שחקן ה-NBA לשעבר סירבו להגיב על הדיווח.