פרשת "The Voice": רשת תזכה את שולחי ה-SMS ליובל דיין

(עדכון) - דיין הודיעה אמש על פרישתה לאחר שהצופים כבר התבקשו להצביע ■ הרשות השנייה בודקת אם בהפקה ידעו שתפרוש ובכל זאת איפשרו את ההצבעה

זכיינית ערוץ 2 רשת תזכה את המצביעים בעבור יובל דיין, שפרשה אתמול מהתוכנית "The Voice".

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", הרשות השנייה פתחה בבדיקה האם ההפקה ידעה שדיין צפויה לפרוש מהתוכנית, בסופו של משדר חצי הגמר, זאת לאחר שצופים רבים כבר הצביעו בעבורה. רשת טוענת כי לא קיבלה כל פניה בנושא מהרשות השנייה.

"לפנים משורת הדין, רשת קיבלה החלטה לזכות בעלות SMS את כל הלקוחות אשר הצביעו עבור מתמודדת 'The Voice' יובל דיין", נמסר מהזכיינית. "יובל דיין הודיעה אמש במפתיע, במהלך השידור החי, על פרישתה מהתוכנית. הבדיקה באשר לזיכוי הלקוחות כרוכה בבירור טכני מול חברות הסלולר. אם התקבלו, יזוכו הלקוחות שסימסו ליובל דיין בגין הצבעות אלה.

"אמש, הפתיעה יובל דיין, שהגיעה לשלב החצי גמר של 'The Voice', כשהודיעה על פרישתה מהתוכנית בשלב מתקדם זה, זאת לאחר סגירת קווי ה-SMS. כאמור, רשת החליטה אמש, לפנים משורת הדין, לפעול בהגינות מול קהל הצופים הנאמן של התוכנית ולהשיב את סכום ה-SMS'ים שנשלחו ליובל דיין.

"על אף הודעות כאלה ואחרות על-ידי גורמים רגולטוריים כפי שנעשו היום, רשת לא קיבלה שום פניה בעניין זה, וההחלטה בדבר זיכוי ההצבעות עבור יובל דיין התקבלה כבר אמש, כמחווה לקהל הצופים הנאמן של 'The Voice'".

מוקדם יותר היום (א') פורסם ב"גלובס" כי הרשות השנייה עורכת בדיקה בעניין ההודעה אמש של יובל דיין, המתמודדת בתוכנית "The Voice" של זכיינית ערוץ 2 רשת, על פרישתה.

הסיבה לבדיקה היא שהמתמודדת יובל דיין הודיעה בתוכנית על פרישתה לאחר שצופי התוכנית כבר התבקשו להצביע, ובין היתר הצביעו עבורה.

על-פי הפרסום, הרשות השנייה בודקת אם בהפקת התוכנית ידעו כי דיין עומדת לפרוש ובכל זאת איפשרו את הצבעת הצופים.

ברשות השנייה אישרו את הדברים.

מרשת נמסר מוקדם יותר היום כי "יובל דיין, שהעפילה לשלב החצי גמר של 'The Voice', החליטה לפרוש בשלב זה מהתחרות. במהלך הימים האחרונים התלבטה קשות יובל יחד עם משפחתה ועם הפקת 'The Voice' באשר להמשך דרכה, זאת בשל רצונה להתרכז בשלב זה של חייה בלימודיה. ההחלטה הסופית והקשה של יובל ומשפחתה, שהתקבלה אתמול בערב במהלך התוכנית, נתמכת על-ידי רשת".