פולאר תקשורת מסרבת להעביר 17 מיליון שקל לרשת

פולאר לא העבירה כסף לזכיינית ערוץ 2 מאז 2009 ■ על-פי הערכות, חובותיה של רשת לבנקים עומדים על 100 מיליון שקל

בעל השליטה בזכיינית ערוץ 2 רשת, אודי אנג'ל, דורש מחברת פולאר תקשורת להעביר 17 מיליון שקל לזכיינית כחלק מהלוואת בעלים. החברה, שפרסמה היום (ה') את דוחותיה, מסרבת לפי שעה לשלם את הכסף שנדרש ממנה החודש.

למעשה, מאז שנת 2009, אז העבירה 1.3 מיליון שקל לחברה כחלק מהלוואת בעלים אחרת, לא השתתפה פולאר בהשקעה בחברה.

כמוה גם אביב גלעדי, בעל מניות אחר המחזיק ב-20% מהחברה. על-פי ההערכה, גלעדי קיבל בקשת תשלום דומה, וחלקו היחסי בתשלום הלוואת הבעלים המדוברת עשוי לעמוד על כ-30 מיליון שקל.

על-פי הדוחות, כותבת פולאר תקשורת כי היא "בוחנת את האמור במכתב, ומעיון ראשוני דוחה את הטענות שהועלו בו".

למעשה, זה שנים שבעלי המניות היחידים שמביעים את אמונם ברשת, הם ל.י.ן אור תקשורת בבעלותו של אודי אנג'ל, ששליטתו מהווה 51% ממניות רשת; ומיכאל שטראוס, שחלקו עומד על 16%.

על-פי פולאר, עד כה, במהלך השנים היא העבירה לרשת סכום של 12.7 מיליון שקל כהלוואות בעלים, המהווה פחות מ-10% של סך הכסף שהוזרם בדרך זו לזכיינית במהלך השנים.

על-פי הדוחות, רשת נמצאת במצב הפסדי, ומעבר למצב של רווחיות "מותנה במספר גורמים", ובהם גידול בהכנסות רשת ליום שידור, בין היתר כתוצאה מרייטינג - תנאי המתקיים בשנה זו, הפחתת עלויות התמלוגים מהמדינה והרשות השנייה, וקבלת הקלות בדמי זיכיון, המשך תמיכה של בעלי המניות והגעה להסכמות עם הבנקים "אשר ימנעו העמדה לפירעון מיידי של האשראי".

על-פי ההערכות, חובות רשת לבנקים עומדים על 100 מיליון שקל.

אודי אנג'ל סירב להגיב לדברים. ברשת לא הגיבו לידיעה.

רשת
 רשת