טראש נפלא

מתברר שלתהום המטופשת והחביבה להפליא של "היפה והחנון" אין תחתית

"היפה והחנון", יום ה' 21:00, ערוץ 10

איזה קרב איתנים מתחולל על המחצית השנייה של השבוע: רשת וערוץ 10, עד לפני זמן לא רב שותפים-בפוטנציה, יצאו למלחמה על הימים ד'-ש', ועד כמה שזה יישמע מפתיע, נראה כי הפעם הכף נוטה לטובת ערוץ 10. לפני שבוע עלתה התוכנית שבעיניי היא טובה מכל 4 המתמודדות - "היפה והחנון" (השלוש האחרות הן "הישרדות", "רוקדים עם כוכבים" ו"משפחה חורגת").

בדיוק כשחשבנו שאי-אפשר עוד להפריז ולהעמיק בתוך הז'אנר הזה, מתברר שלתהום המטופשת והחביבה להפליא הזאת אין תחתית: ליד היפות של העונה הזאת, מצטיירות היפות של העונות הקודמות כסוג של עתודאיות. מההיא שחושבת שהשואה אירעה ממש במוצאי מלחמת יום הכיפורים, כמו גם ההיא שסבורה שזה צירוף מקרים מגניב שיצחק רבין נרצח דווקא בכיכר רבין, מכל המקומות שבעולם.

תגידו שהיא מחזקת דעות קדומות, שהיא רומזת שאישה לא יכולה להיות יפה מאוד וחכמה בעת ובעונה אחת, שלדידה גבר יכול להיות בלתי אטרקטיבי מבחינה פיזית אבל פוטנציאל ההצלחה הופך אותו לסקסי, שאישה צעירה שלא יודעת אפילו מהי השואה היא בעצם השואה שלנו, שכל הלמדנות החנונית לא נועדה אלא כדי לזכות בסוף בבחורה היפה (הי, לא ככה בדיוק קמה מפלצת ה"פייסבוק", זאת שאפילו כבוד הנשיא לא מפסיק להתפעל ממנה?).

תגידו את כל אלה - ואני אסכים כמובן, רק אציין שמדובר בטראש הכי נפלא על המסך.