עוד מסמר בארון של מאזדה? דגמי החברה לא יוצעו לתע"א

המאזדה 3 תיפקד מסל דגמי הליסינג שמוצעים לעובדי התעשייה האווירית במסגרת מכרז הליסינג שהסתיים השבוע ■ במכרז זכתה "שלמה סיקסט" ואילו בתחום המסחריות והוואנים זכתה "פריים ליס" של קבוצת לובינסקי

מאזדה 3 לא תוצע לעובדי התעשייה האווירית במסגרת חוזה הליסינג החדש, שכולל 2,400 כלי רכב. את מקומה תופסות פורד פוקוס, טויוטה קוררולה ואופל אסטרה.

המאזדה 3 תיפקד מסל דגמי הליסינג שמוצעים לעובדי התעשייה האווירית במסגרת מכרז הליסינג שהסתיים השבוע. כך עולה מרשימת הדגמים, שיוצעו לבחירת עובדי התעשייה האווירית ומנהליה. במכרז זכתה "שלמה סיקסט" ואילו בתחום המסחריות והוואנים זכתה "פריים ליס" של קבוצת לובינסקי.

עיקר המכרז, שמקיף כ-2,400 מכוניות, הוא להצטיידות בכלי רכב משפחתיים. בקטגוריה זו העובדים יוכלו לבחור בין טויוטה קורולה, אופל אסטרה 1.4 טורבו, פורד פוקוס על מגוון דגמיה (כולל סטיישן) וקיה פורטה.

המכוניות לדרג הניהולי יכללו את יונדאי I40, פורד מונדיאו וככל הנראה גם את קיה "אופטימה" החדשה, שמושקת בימים אלה. יבואני הרכב הרלוונטיים מתכוונים להציג את המכוניות לעובדים באירוע מכירות מיוחד. מכרז התעשייה האווירית הוא אחד המכרזים הגדולים ביותר, שיצאו לשוק בשנים האחרונות.