שיתוף-פעולה בין "גלובס" ו-THE BOX במסגרת ועידת MAD

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, וקבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי THE BOX ישתפו פעולה במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס"

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, וקבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי THE BOX ישתפו פעולה במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס" בשיתוף Orange, שתתקיים ב-11 ביולי 2012.

באחרונה מונתה THE BOX לנציגה הרשמית של EMC בישראל - Entertainment Master Class, אקדמיית ההכשרה המובילה של תעשיית הבידור והטלוויזיה העולמית, שעם מרציה נמנים אנשי מקצוע ויזמים מנוסים, הנחשבים למנהיגים וחלוצים עסקיים בתחום.

סדנאות של מרצי EMC

לתוכנית ה-EMC נבחרים בכל שנה כ-20 מנהלים מתעשיית הטלוויזיה העולמית. תוכנית ההכשרה נפרסת על פני שנה אחת, ובמהלכה מתקיימים 4 מפגשים במקומות שונים בעולם. המפגשים עוסקים בהיבטים ובז'אנרים השונים של תעשיית הבידור והטלוויזיה, כגון סיטקום וקומדיה, שעשועונים ומשחקים, ניהול בתחום הבידור והטלוויזיה, שילוב בין תוכן וטכנולוגיה ועוד.

המרצים מ-EMC שישתתפו בוועידת MAD ויעבירו הרצאות וסדנאות הם: פול בורוס, "דוקטור הפורמטים", Big Sky; פיליפ ברודור, מנכ"ל, Hot Air Media; דיוויד גרהם, מנכ"ל ומייסד Attentional, חברת הייעוץ הבינלאומית לתעשיית הבידור והמדיה; בן הול, מנכ"ל קבוצת Shine, חברת ההפקות מהמובילות בבריטניה; ומייק מורלי, סגן הנשיא היוצא של Sony Pictures Television, יועץ בינלאומי בתחום המולטימדיה.

THE BOX חתומה על פרויקטים לחברות ולמותגים הגדולים בעולם כמו דיסני, נייקי, פרוקטר אנד גמבל, קוקה-קולה, אורנג', דוריטוס, קומברס ועוד.

בפסטיבל MIP האחרון השיקה THE BOX יחד עם קשת את Screenz, חברה בינלאומית לפיתוח, הפקת והפצת פתרונות קרוס מדיה לגופי שידור, חברות ההפקה והפצה המובילות בעולם.

לפרטים ולהרשמה לוועידה - לחצו כאן.