היקף התקציב של רשת המרפאות עומד על כ-4 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
ההחלטה על ההתקשרות החדשה באה בהמשך לשינויים פרסונאליים בצמרת המשרד במסגרתם הוחלף המנכ"ל שי גורן בבועז פסקו
הקמפיין יתמקד במותג הג'ינס של החברה, JEANIUS ■ לקסטרו קשר יציב עם ראובני-פרידן, וזו לא הפעם הראשונה שהחברה מפקידה קמפיין בידי גורם אחר
מותג הרכב סיאט פירסם מתחילת השנה בהיקף של 4.7 מיליון דולר במחירי מחירון
יטפל בתקציב המותג גרונדינג שיושק מחדש בארץ לאחר היעדרות של מספר שנים
גורן, ממקימי The box adv, טוען שיש מקום לשחקן חדש בעולם הפרסום הישראלי
"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, וקבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי THE BOX ישתפו פעולה במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס"
המשרד ייקרא THE BOX AD ■ גורן שימש כבכיר במקאן וכמנכ"ל גלר-נסיס
לאחרונה מונתה דה בוקס לנציגה הרשמית של EMC בישראל, אקדמיית ההכשרה של תעשיית הבידור והטלוויזיה ■ ועידת MAD של "גלובס" תתקיים ב-11 ביולי
עם מרצי האקדמיה הבינלאומית EMC נמנים אנשי טלוויזיה מובילים בעולם
בגיל 30 בלבד עומד אלי אוזן, מנכ"ל ובעלי קבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי The Box, בראש חברה בשווי 20 מיליון דולר ומקים עם קשת חברת קרוס מדיה
חברת Screenz מתכוונת להציע מוצרים כמו אפליקציית המשחק בשידור חי של "אל תפיל את המיליון", לצד פיתוח של פעילות אונליין כמו ב"כוכב נולד" ו"האח הגדול"
רבנר, מחברת THE BOX התל-אביבית, זכה במלגה בינלאומית להתמחות בגופי תקשורת ברחבי העולם ■ גובה המלגה כ-20 אלף דולר, מתנת EMC
מדובר בסדרת אינטרנט בת 8 פרקים בשם "קרטושקס", שיצרה חברת התוכן The Box ■ היקף ההשקעה במהלך מוערך בחצי מיליון שקל
עם עבודות לנייקי, דיסני וקוקה-קולה, חברת The Box מבססת את עצמה ככוח עולה בשוק האינטראקטיב ■ אחרי שקיבלו 2 מיליון דולר מקרן הון הסיכון גריילוק הם מצהירים: "בשנה הבאה 90% מהפעילות שלנו תהיה בחו"ל"