משרד הפרסום The Box יטפל בתקציב ההשקה של סיאט לאון

מותג הרכב סיאט פירסם מתחילת השנה בהיקף של 4.7 מיליון דולר במחירי מחירון

משרד הפרסום The Box מצליח להשיג דריסת רגל במערך הפרסום של חברת הרכב צ'מפיון מוטורס: ל"גלובס" נודע כי המשרד יטפל בקמפיין ההשקה של המותג סיאט לאון, שאמור להיות המהלך האסטרטגי המשמעותי ביותר של סיאט השנה.

בחלק הארי של תקציב הפרסום של צ'מפיון מוטורס - לרבות במותג סיאט - מטפל משרד הפרסום אדלר-חומסקי. משרד הפרסום Avraham מטפל במותג אחר של החברה - אאודי.

שלא לייחוס מדגישים בחברה כי הפקדת תקציב ההשקה הנוכחי בידי The Box היא מהלך נקודתי, הנובע מהחלטה אסטרטגית להוביל מהלך שהוא בעיקרו דיגיטלי, ולא נטילת התקציב באופן קבוע מאדלר-חומסקי. זאת, למרות שבעבר כבר נשקלה האפשרות להוציא את התקציב מהמשרד ולהעבירו לידי משרד אחר.

בחברה אמנם מצהירים על כוונה לייצר מהלך דיגיטלי, אך קמפיין ההשקה צפוי לכלול גם את כל אמצעי המדיה המסורתית - לרבות טלוויזיה, עיתונות ורדיו.

המדיה לא תירכש על-ידי חברת המדיה של אדלר-חומסקי, אלא על-ידי יוניברסל מקאן - חברת המדיה של מקאן-אריקסון.

הפרסומת שיצר משרד The Box עוקבת אחרי דמות מייצגת מתוך עולמם של "אנשי הלאון" ומלווה אותה בכל רגע במהלך היום ובנסיעות ממקום למקום בשגרת חייה. מאחורי הסאונד עומד המוזיקאי קותימן - אחד הישראלים המוכרים בזירה הדיגיטלית.

סיאט מחזיקה מזה מספר שנים באסטרטגיית פרסום שונה מעט מהמקובל בתחום הרכב. בשל הפנייה לקהל צעיר, חלק גדול מהפעילות מבוסס על אירועים מוזיקליים עם תמהיל מדיה חריג לענף.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של סיאט עמד ב-2011 על כ-4.7 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2012 גדל מעט התקציב ל-5.8 מיליון דולר, ומתחילת 2013 עמד היקף הפרסום של המותג על כ-4.7 מיליון דולר.