אשתו של לדור ב"רדיו ללא הפסקה": "מני מזוז אשם"

בתוכנית של שי ודרור ראיינו צמד המנחים את רעייתו של פרקליט המדינה משה לדור ■ אולם הנהלת התחנה החליטו להוריד את הראיון מהאתר מכיוון שעלה החשד שהיא לא הבינה שהיא בשידור

"רדיו ללא הפסקה" הוריד מאתרו את השיחה המפתיעה שקיימו הבוקר דרור רפאל ושי גולדשטיין עם אשתו של פרקליט המדינה משה לדור. ל"גלובס" נודע, כי ההחלטה להוריד את הקטע מתוך האתר האינטרנט, בניגוד לנהוג בתחנה, הוא לאור העובדה כי שלומית לדור לא הבינה כי היא למעשה מצויה בשידור.

השיחה המפתיעה היא פינה קבועה בתוכניתם של שי ודרור מדי בוקר ברדיו ללא הפסקה, 103 fm. הפעם החליטו השניים להתקשר לרעייתו של לדור ולשוחח עמה על פסק הדין במשפט אולמרט. על פי התקנות על המגישים להודיע באוזני המרואיין כי הוא נמצא בשידור והם אכן עשו זאת, אולם ככל הנראה לדור לא הבחינה בכך.

במהלך השיחה התייחסה אשת הפרקליט, שבעקבות אי הרשעתו של אולמרט בעיקר האישומים נגדו עלו קריאות רבות לפיטוריו, בהרחבה לפרשה ואף אמרה כי אין האשמה בו, אלא במני מזוז, קודמו בתפקיד. בסוף השיחה, אמרה כי הדברים "אוף דה רקורד" ואז הבינה כי היא למעשה בשידור.

לדברי מנכ"ל 103, אייל פאר, "לאור העובדה כי לא מדובר באשת ציבור, אלא ברעייתו של איש ציבור ובשל העובדה כי הגב' לדור באמת לא הבינה שהיא בשידור, למרות שהדבר נאמר לה מספר פעמים, החלטנו לפנים משורת הדין להסיר את הקטע מאתר התחנה".