ההמלצות החמות: 3 מניות דיבידנד הקרובות לשיא שנתי

המומנטום החיובי נמשך במניות דיבידנד רבות מסקטורים דפנסיביים כגון תשתיות, תקשורת, תרופות, תעשיות בטחוניות, מוצרי צריכה בסיסיים ועוד

על רקע הצניחה בתשואות של אגרות החוב הממשלתיות במדינות מרכזיות כמו ארה"ב, בריטניה וגרמניה (עקב עליות חדות בשעריהן לאחרונה) נמשך החיפוש האינטנסיבי של משקיעים רבים אחרי מניות ערך חזקות המחלקות דיבידנדים בתשואות גבוהות יחסית.

כך, נמשך המומנטום החיובי במניות דיבידנד רבות מסקטורים דפנסיביים כגון תשתיות, תקשורת, תרופות, תעשיות בטחוניות, מוצרי צריכה בסיסיים ועוד.

באתר KAPITALL התפרסמה כתבה על 3 מניות בתחום התשתיות שקרובות לשיא של שנה ועדיין, למרות העליות, הן עדיין זולות באופן יחסי (מחבר המאמר טוען שיש להן פוטנציאל עלייה של עוד 15%-30%).

1. CenterPoint Energy . עוסקת באספקת חשמל וגז טבעי בארה"ב. לאחר עלייה של כ-8.8% בשלושת החודשים האחרונים טיפסה לשווי שוק של כ-9 מיליארד דולר וקרובה לשיא של שנה ו-5 השנים האחרונות. מכפיל של כ-11 ותשואת דיבידנד של כ-3.9%.

2. American Electric Power . חברת אחזקות למניות של חברות חשמל הפועלות במדינות שונות בארה"ב. לאחר עלייה של כ-9.6% בשלושת החודשים האחרונים טיפסה לשווי שוק של כ-20.2 מיליארד דולר וקרובה לשיא של השנה האחרונה. מכפיל של כ-12.5 ותשואת דיבידנד של כ-4.5%.

3. IdaCorp (סימול: IDA). חברת אחזקות לחברת חשמל במדינת איידהו. לאחר עלייה של כ-8% בשלושת החודשים האחרונים טיפסה לשווי שוק של כ-2.1 מיליארד דולר וקרובה לשיא של השנה ו-5 שנים אחרונות. נסחרת כיום במכפיל של כ-12 ותשואת דיבידנד של כ-3.1%.