בצל המתיחות: שת"פ פרסומי בין ההתאחדות לכדורגל לטוטו

למרות שהטוטו הצהיר על ביטול הסכם השיווק עם ההתאחדות, בינתיים העסקים כרגיל: ההתאחדות תפריש בין חצי מיליון למיליון שקל מכספי הטוטו לקמפיין פרסומי

למרות המתיחות הגדולה שקיימת בין ראשי ההתאחדות לכדורגל לראשי הטוטו, וההצהרות הפומביות של האחרונים כי לא יחדשו בעונת 2013/14 את הסכם השיווק עם ההתאחדות בשווי של 80 מיליון שקל בשנה - נכון ל-2012/13 שני הגופים משתפים פעולה.

ההתאחדות תפריש, על-פי ההערכות, בין חצי מיליון שקל למיליון שקל מהכספים שהיא מקבלת מהטוטו, על מנת להריץ בצוותא עם הטוטו קמפיין פרסומי לפתיחת עונת 2012/13, שיועבר לטיפול משרד הפרסום של מועצת ההימורים, יהושע וגליקמן.

‏ההסכמה על כך התקבלה ביום חמישי, במעמד קצת לא שגרתי, בשולי ערב הגאלה שערכה ההתאחדות לכבוד פתיחת העונה. על הדשא בשפיים עמדו יו"ר הטוטו צחי פישביין, המנכ"ל איציק לארי והדובר ברוך דגון, ומולם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, המנכ"ל אורי שילה והסמנכ"ל רתם קמר. בפגישה סוכם כי הקמפיין יעביר מסרים חדים וברורים של עידוד ההגעה למגרשים ובשלב הזה עלו שני רעיונות לקמפיין: טלוויזיוני או בדרך של שילוט חוצות.

ועדת זליכה, שכונסה במאי האחרון על-ידי שרת הספורט לימור לבנת לצורך ביצוע רפורמות בהתאחדות לכדורגל, אמורה להגיש את מסקנותיה לטוטו, שם ישקלו אם לחדש את הסכם השיווק עם ההתאחדות, בכפוף לנכונות של ההתאחדות ליישם את המלצות הוועדה.