שורי בשורה התחתונה

עליות על רקע כותרות שחורות הן דווקא יותר משמעותיות ובעלות נוכחות ■ מהלך מעל 1,125 יתן אישור נוסף למגמת העלייה בת"א 25

תל אביב 25 סגר את שבוע המסחר החולף בטריטוריה חיובית. מעל 1,105 וכמעט מעל 1,110. כל מי שמניח, כמונו, שהמגמה היא מגמת עלייה, יכול לראות בתוצאות המסחר מהשבוע שעבר אישור לכך. מהלך מתחת ל-1,100 יבטל את המגמה העולה ויכניס את תל אביב 25 לאזור האפור. כל מי שלא "מקבל" את עליות תל אביב 25 על רקע הכותרות הפסימיות והמפחידות בעיתונים, כדאי לו גם לחשוב על האפשרות שעליות על רקע כותרות שחורות הן דווקא יותר משמעותיות ובעלות נוכחות. מהלך מעל 1,125 יתן אישור נוסף למגמת העלייה.

הפיננסיות מתחזקות

גם בוול סטריט נמשכת מגמת העלייה. בשבוע שעבר נערכנו כאן לתיקון יורד ואפילו לקחנו עליו כמה דולרים בתיק קניון המניות. אבל, ביום חמישי נראה היה שהתיקון נגמר, סגרנו את ההגנות ולמרות שה-S&P500 קרוב לשיא המשמעותי האחרון, נראה שהסיכויים להמשך עליה גבוהים. המשמעות היא פריצה של השיא האחרון ומהלך עליה משמעותי בעקבותיה. זו הייתה עוד סיבה לסגירת ההגנות החלקיות על תיק קניון המניות שכן נרצה להיות ב-100 אחוז חשיפה כשהפריצה תתרחש. לשם כך נרצה גם לראות תמיכה כבר מעל 1,400. מהלך מתחת ל-1,400 יחייב לחשוב שוב על תיקון יורד. יוצא לפיכך שיש לנו התנגדות ב-1423, תמיכה ב-1,400. 23 נקודות אינן מספיקות כמרחב תנועה ל-S&P500 כך שבשבוע הבא צפוי מהלך משמעותי. אנחנו כאמור נערכים למהלך עליה.

כדאי לשים לב שסקטור הצרכנות המחזורית, המזוהה עם תקופות צמיחה, חזר להתחזק. XLY זהו הסמבול של ETF הסקטור. אנחנו מזהים הזדמנות גם במניות הפיננסים. אחרי עליה הן תקנו למטה ונראה שעכשיו פניהן לגל עולה חדש. למשל, C והתמיכה ב-28.8. מהלך שלה מעל 31 דולר ילמד על התחלה של גל עולה משמעותי. נראה ששווה להמר עליו. גם BAC זו אפשרות טובה. טכנית היא אפילו מהימנה יותר. יש תמיכה משמעותית ב-8 דולר ויש מקום לעליה יפה. שיהיה שבוע מוצלח.

זיו סגל, שותף-מייסד ואסטרטג השקעות ראשי בחברת Green Ocean. MBA, MTA, NLP Master Practitioner. אין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.