עיני יקיים מחר ב-12:00 אסיפת עובדים בערוץ 10

הוועד הנחה את עובדי הערוץ לא לאסוף מכתבי פיטורים ולא להתייצב לשימועים

יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, החליט לקיים מחר (ד') אסיפת עובדים בדסק החדשות של ערוץ 10 בגבעתיים. ועד העובדים של הערוץ הנחה בינתיים את העובדים לא לאסוף מכתבי פיטורים ולא להתייצב לשימועים.

הוועד הודיע מפורשות לעובדים כי "החלטת הפיטורים של הדירקטוריון אינה תקפה מבחינתנו, ואנו דוחים אותה על הסף. עובדי ערוץ 10 כולם ימשיכו בעבודה רגילה עד להצלת הערוץ או סגירתו - תוך התעלמות מוחלטת מדרישת הבעלים לקיצוץ בלתי נסבל שיוביל להורדת רוב תכניות האקטואליה.

"לפיכך, מתבקשים כל העובדים לא לאסוף את מכתבי הפיטורים ולא להתייצב לשימועים עד למציאת פתרון מוסכם לסוגיה. כולנו 'בסירה אחת' - ומוכנים להתפטר רק באופן קולקטיבי. למען הזהירות, עובד שנקרא לשיחה אישית עם מנהלו בימים הקרובים, מתבקש להתייעץ תחילה עם נציגי הוועד".

מוקדם יותר היום (ג'), לאחר כ-3 שעות של דיונים סוערים, החליט דירקטוריון ערוץ 10 על פיטוריהם של 150 עובדי הערוץ. "לאחר בחינת מכלול הנושאים העומדים על הפרק והקשיים העומדים בפנינו, כולל חילוט ערבויות הערוץ בסך 42 מיליון שקל ביום א' הקרוב, הוחלט להורות למנכ"ל להתחיל באופן מיידי בפיטורי 150 עובדים", נמסר מערוץ 10.