השיחה: גיל שויד ומריוס נכט מגישים שווארמה

מי הגיעו לאירוע ההתרמה של האגודה למלחמה בסרטן? ■ מי הגיעו למסיבה של עמותת "חום"? ■ וגם: על מה התכסחו רינה מצליח ועוזי דיין?

איש העסקים יוסי מימן, שנפרד מתפקיד יו"ר דירקטוריון ערוץ 10, אירח אמש (ג'), עם רעייתו הלית, את נשף ההתרמה המסורתי של האגודה למלחמה בסרטן. האירוע נערך ב"וילה מרחב" בהרצליה פיתוח.

יוסי והלית מימן, נשף ההתרמה של האגודה למלחמה בסרטן / צילום: תמר מצפי
 יוסי והלית מימן, נשף ההתרמה של האגודה למלחמה בסרטן / צילום: תמר מצפי

יוסי והלית מימן

על המדשאה במקום השתרך תור ארוך של אנשים שחיכו להגיע לדוכן שפתח במקום יו"ר ומנכ"ל צ'ק פוינט, גיל שויד, שהתנדב לבשל ולהגיש לבאי האירוע את מנת הדגל שלו: "השווארמה של גיל". בדוכן עצמו, חוץ משויד, לבוש בסינר של צ'ק-פוינט וידיו עוטות כפפות גומי, ניתן היה לפגוש את הסו-שפים מריוס נכט ועוד מספר מנהלים מצ'ק פוינט, שהתגייסו לסייע במשימה. באומנותי הופיעה הזמרת ירדנה ארזי. כל ההכנסות מהערב הועברו לקידום מחקר לטיפול במחלת סרטן השד.

מירי זיו, יולי תמיר, רותי שטרית, נשף ההתרמה של האגודה למלחמה בסרטן / צילום: תמר מצפי
 מירי זיו, יולי תמיר, רותי שטרית, נשף ההתרמה של האגודה למלחמה בסרטן / צילום: תמר מצפי

מירי זיו, יולי תמיר ורותי שיטרית

מעל הבמה נשאו דברים מנכ"לית האגודה למלחמה בסרטן מירי זיו, רבקה בליסטא מנהלת הסניפים של האגודה ומנהלת מבצע "הקש בדלת", וליאון רקנאטי סגן יו"ר האגודה אשר הודה לבני הזוג מימן על שתרמו את חצר הבית לאירוע. מימן, שנשא נאום קצר, הגדיר עצמו כ"טייקון במילואים" וסיפר בגילוי לב שעוברים עליו ימים לא קלים אך הוא שומר על תקווה ואופטימיות. לדבריו, תרומתו השנה לאגודה למלחמה בסרטן לא תהיה הפעם בלירות מצריות. פרופ' יולי תמיר נשיאת שנקר נרתמה גם היא להצלחת הערב והעניקה פרס לבוגרת שנקר, המעצבת חני שדיב, שזכתה בתחרות עיצוב חולצות למען האגודה. החולצות נמכרו באירוע במחיר של 45 שקל תרומה למחקר המחלה. בין באי הבית: רותי שטרית חברה בחבר הנאמנים של האגודה, שלמה ועתליה שמלצר, יהודה לוי מנכ"ל HSBC, ארז מלצר, אורן רווח, זלמן וכנה שובל, רו"ח אבי ברג, שולה רקנאטי ורבים נוספים.

החום של ג'ודי ואייל גולן

ג'ודי שלום ניר מוזס, נשיאת עמותת "חום", שיתפה כבר אתמול בבוקר את אלפי חבריה בפייסבוק בהתרגשות שאחזה בה: "אחרי לילה לבן של דאגה והתרגשות הערב זה קורה - המסיבה הגדולה של 'חום'. מקווה שהכל יהיה בסדר שנאסוף כמה שיותר כסף למען רכישת חבילות מזון. אה, וכמובן מקווה לא לשבור את הרגל כמו בשנה שעברה". בערב קיבלו ג'ודי והעיתונאי ניסים משעל את פני האורחים הרבים שהגיעו לביתו של עו"ד ד"ר יוסי כהן ברשפון לאירוע של העמותה.

ג'ודי שלום, אלי ברקת, עמותת
 ג'ודי שלום, אלי ברקת, עמותת

ג'ודי שלום ואלי ברקת

החלק האומנותי של הערב כלל הופעה של הזמר אייל גולן, מופע סטנדאפ של שלום אסייג והופעה של כוכבת "דה-וויס" יובל דיין. בין באי הבית שרכשו כרטיס זוגי ב-3,000 שקל, קודש למען ילדים ומשפחות רעבות: בעלה של יו"רית העמותה השר סילבן שלום, מנכ"ל בנק פועלים ציון קינן, צבי בר, מוריאל מטלון, שמואל עטיה, דרורית ורטהיים, ישראלה שטיר, שמואל פרנקל ובתו, אורי שקל משנה למנכ"ל ארודן, יעקב ואסנת פרי, אירמה מיכאלי ובנה, רני והילה רהב, יוסי ויליגר, רפי אלול, יאיר סהר ורעייתו, יורם ולאה גלובוס, אלי ואלונה ברקת, עפרה וישראל רייף, עמי וליזיקה שגיא ועוד. באירוע נאספו כ-2 מיליון שקל.

גרשטיין בתנועה

אולם התצוגה של מכוניות היוקרה מבית אינפיניטי בהרצליה פיתוח, הפך אמש לגלריית אמנות. במקום נפתחה תערוכה של האמן הבינלאומי דוד גרשטיין, זוכה פרס מוזיאון ישראל לאיור. מדובר בתערוכה חדשה בשם "תנועה אינסופית", אשר הופקה בהשראת העולם המוטורי וכוללת פרטי אומנות שונים ובכלל זה פסלים, תמונות ומיצגי אמנות צבעוניים.

יואל קרסו, דוד גרשטיין, ניר דקל, תערוכה של דוד גרשטיין / צילום: אסף לוי
 יואל קרסו, דוד גרשטיין, ניר דקל, תערוכה של דוד גרשטיין / צילום: אסף לוי

יואל קרסו, דוד גרשטיין וניר דקל

בין האורחים והמארחים: יואל קרסו יו"ר קבוצת קרסו, ניר דקל מנכ"ל אינפיניטי ישראל, ח"כ יובל צלנר, מנור גינדי, גלית וניר שרצקי, הפרסומאי חן ענבר, אילן טל מנכ"ל אופל, עינת שרוף, קארן גילרמן, מאיה יעקובס מנכ"לית עמותת "צלול" ועוד.

מצליח ודיין מתכסחים

באולם ע"ש זאב סגל של הפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת תל-אביב נערך אתמול אחר הצהריים אירוע השקה של מסלול חדש להכשרת יועצי תקשורת. המסלול מתקיים במסגרת בית-ספר "כותרת" ובשיתוף איגוד יועצי תקשורת ויחסי ציבור בישראל. במהלך האירוע התקיים פאנל בעניין הסוגיה האיראנית שבו לקחו חלק עיתונאים ויועצי תקשורת, ביניהם יועץ התקשורת רוני רימון. האקשן האמיתי באירוע כלל עימות בין אלוף (במיל.) עוזי דיין והכתבת רינה מצליח. "אתה דמגוג" קראה מצליח לדיין וזה לא נישאר חייב והשיב לה: "האם בגלל שאני מהליכוד זה הופך אותי לדמגוג?" עוד השתתפו: דודו גלבוע, מנהל בית-ספר "כותרת", עמוס הראל ותא"ל (מיל.) אפרים לפיד שהנחה את הפאנל.

גרופמן ושובל חונכים ברחוב הירקון

למעלה מ-200 מוזמנים בילו אתמול בצהריים בחנוכה הרשמית של פרויקט הבנייה היוקרתי "הירקון 96" בתל-אביב. שלמה גרופמן וזלמן שובל, הבעלים המשותפים של קרן פייר, יזמית הפרויקט, ציינו כי מדובר עבורם ביום חג. הרב הראשי לתל-אביב, ישראל מאיר לאו, התכבד בקביעת המזוזה והחזן הראשי של בית-כנסת הגדול בירושלים, חיים אדלר, שר את ברכת "שהחיינו".

כנה וזלמן שובל, חנוכת פרוייקט
 כנה וזלמן שובל, חנוכת פרוייקט

כנה וזלמן שובל

נכחו: כנה שובל, מנכ"ל בנק איגוד חיים פרייליכמן, יו"ר ומנכ"ל חברת איילון אחזקות לוי רחמני, רונן גנזבורג, שמשון הראל, האדריכל עודד לביא, שגריר קניה בישראל אוגוסט ישנו נג'ורוגי, סגן השר איוב קרא ועוד.

גלעדי מאריך חוזה

רשת הטלוויזיה האמריקנית NBC Universal האריכה את חוזהו האישי של אלכס גלעדי עד אחרי אולימפיאדת ריו שתיארך ב-2016. גלעדי (69) הצטרף ל-NBC לפני 32 שנה בתפקיד מנהל אירופה וקודם עם השנים לתפקיד סגן נשיא בכיר האחראי על המבצעים של NBC Sport בכל העולם.

אלכס גלעדי, הארכת חוזה לאולימפידת ריו 2016 / צילום: יוסי כהן
 אלכס גלעדי, הארכת חוזה לאולימפידת ריו 2016 / צילום: יוסי כהן

אלכס גלעדי

בשנת 1993 איפשרה לו הרשת לחזור ארצה ולהתמודד במקביל על מכרז הערוץ השני לטלוויזיה בראש קבוצת קשת. ב-1994 נבחר גלעדי לוועד האולימפי הבינלאומי. גלעדי ממשיך לכהן גם כנשיא שידורי קשת.