מנכ"ל "מעריב" לעובדים: חשש לאי-תשלום המשכורת עד החג

טל רז: "שליש מהשכר ישולם במועד הרגיל, ושני שלישים ישולמו עם קבלת הלוואה מהבנקים" ■ "הבכירים ידחו את תשלום מלוא שכרם למועד מאוחר יותר"

מנכ"ל "מעריב" טל רז, הודיע לעובדי העיתון כי קיים חשש שלא יקבלו את מלוא משכורתם עד ראש השנה. "הנהלת 'מעריב' ובעלי המניות בחברה עושים כל שניתן על מנת לשלם את מלוא שכר חודש אוגוסט עד ערב ראש השנה", כתב.

לדברי רז, "שליש מהשכר ישולם במועד הרגיל (09.09.2012). שני השלישים הנותרים ישולמו עם קבלת הלוואה מהבנקים. אני יכול להבטיח לכם כי נעשה מאמץ מיוחד, כך שניתן יהיה לשלם החלק האמו, לפני ראש השנה".

בסיום דבריו כתב רז: "על מנת לאפשר את תשלום חלק מהשכר במועד, כאמור, חברי ההנהלה, בכירי העיתון והמערכת ידחו את תשלום מלוא שכרם למועד המאוחר יותר".

"משבר חמור יותר"

עו"ד מאיר אסרף, המייצג את ועד מחלקי העיתון "מעריב" גל הפצה, מסר כי "חרף המשבר המצער שחווה 'מעריב', בגינו נדחה תשלום השכר, משבר חמור יותר מאיים לפרוץ כתוצאה מהחלטת 'מעריב' להפסיק את הדפסתו של העיתון היומי.

"העובדים מאמינים בחברה ומקווים כי הנהלת חברת-האם 'מעריב' תבין כי הלקוחות לא יוותרו על עיתון מודפס ותחזור בה מהחלטה המוטעית להפוך מעיתון מודפס לאתר אינטרנט.

"לעומת עובדי 'מעריב' אשר עשויים להמשיך ולקבל את שכרם לאחר תום המשבר, כ-1,000 עובדי חברת גל הפצה עלולים למצוא את עצמם מפוטרים לקראת החגים".