לאחר 38 שנה בכיל, אושר מינויו של עקיבא מוזס ליו"ר בזן

דירקטוריון קבוצת בזן אישר היום באופן רשמי את מינויו של מוזס כיו"ר הדירקטוריון במקומו של יוסי רוזן ■ מוזס: "אני ער לאחריות המוטלת על כתפי ועל הציפיות ממני ואני משוכנע שבעבודה משותפת של העובדים, המנהלים והדירקטוריון"

לאחר שסיים 38 שנות עבודה בחברת כיל, עקיבא מוזס נכנס היום (א') באופן רשמי לתפקידו החדש בתור יו"ר בזן. זאת, לאחר שדירקטוריון קבוצת בזן אישר היום את מינויו של מוזס כיו"ר הדירקטוריון במקומו של יוסי רוזן, היו"ר היוצא, שסיים את כהונתו בתום חמש שנים בתפקיד.

מוזס כיהן כמנכ"ל כיל ב-13 השנים האחרונות, כאשר בשנות פעילותו נרשמו מספר הישגים לא מבוטלים. כך למשל, שווי החברה טיפס ועלה מ 1.2 מיליארד דולר לכ-15 מיליארד דולר ומחזור המכירות עלה מ - 1.8 מיליארד דולר למעל 7 מיליארד דולר בשנה. הרווח הנקי נסק מ-110 מיליון דולר לכ-1.5 מיליארד דולר בשנה.

"אני מודה לדירקטוריון קבוצת בזן ולבעלי השליטה על האמון שנתנו בי. אני ער לאחריות המוטלת על כתפי ועל הציפיות ממני ואני משוכנע שבעבודה משותפת של העובדים, המנהלים והדירקטוריון, תוך הפגנת נחישות, חוכמה ויצירתיות נדע להוביל את בזן להישגים גם בשנים הבאות", אמר מוזס.

יו"ר בזן הנכנס הוסיף ואמר: "מנכ"ל החברה פנחס בוכריס, הנהלת בזן, דירקטוריון החברה והיו"ר היוצא שלה, יוסי רוזן, הובילו תהליך אסטרטגי שהפך את בזן מחברה ממשלתית לחברה עסקית מובילה הנוהגת באחריות סביבתית תוך הקפדה על בטחון עובדיה. אני מבקש לאחל לידידי, מורי ורבי, יוסי רוזן, עוד הרבה שנים של הצלחה והמשך תרומה לתעשייה, למשק ולציבור הרחב. יוסי רוזן ימשיך ויתרום לבזן גם בשנים הבאות ואין לי ספק שעוד אזדקק לניסיונו ועצותיו החכמות".

יוסי רוזן הביע סיפוק רב מבחירתו של עקיבא מוזס למחליפו: "עקיבא הוא אדם עם קבלות אשר הוכיח את יכולותיו בהובלתה של כיל למרחקים ולגבהים, ובטוחני כי בזן תהנה מהובלתו. הוא אחד המנהלים המצליחים, וידוע בחכמתו, חריצותו וצניעותו במשק הישראלי, ובזן זוכה ביו"ר מן השורה הראשונה."