התבוסה שספגה אמש (ג') נבחרת ישראל בכדורגל במשחקה הביתי מול רוסיה (הפסד 4-0), במסגרת המחזור השני של משחקי מוקדמות מונדיאל 2014, הביאה רייטינג ממוצע של 13.7% לערוץ 1 בקרב משקי-הבית היהודיים.
 ב"פיק" נרשמה למשחק צפייה של 16.5%. מספר הצופים הממוצע במשחק, שהתברג למקום השישי בטבלת הצפייה היומית (חדשות ערוץ 2 במקום הראשון עם 18.8%), עמד על 342 אלף. המשדר המקדים למשחק הניב רייטינג ממוצע של 7.8%.
 כפי שפורסם ב"גלובס", רשות השידור רכשה לשידור את 5 משחקי הבית של נבחרת ישראל בקמפיין, בתמורה לכ-2.5 מיליון שקל.
 אגב, משחק הכדורסל של נבחרת ישראל, בחות מול סרביה, ששידורו החל בתום שידור הכדורגל, הניב רייטינג ממוצע של 6.4%.
           
    	  
                        
            
            
            
            
                     
        
               
            
             לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
                
קוד האתי                                
                  המופיע
                
בדו"ח האמון  
                  לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה 
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.