אפליקציה חדשה של אסם בפייסבוק למיקס של תמונות

האפליקציה לעמוד הפייסבוק של חטיף "קריספי" החדש מאפשרת לעשות מיקס בין תמונות ע"י העלאת שתי תמונות פנים פרונטליות (פספורט) לבחירת הגולש

היחסים בין בנימין נתניהו לבין ברק אובמה מתוחים ולא הכי נעימים, אך אפליקציית פייסבוק חדשה מאפשרת לראות איך היו נראים הילדים שלהם באמצעות שילוב מיוחד של תמונות הפנים של שני המנהיגים.

חברת אסם השיקה לאחרונה אפליקציה לעמוד הפייסבוק של חטיף "קריספי" החדש, שמאפשרת לעשות מיקס על-ידי העלאת שתי תמונות פנים פרונטליות (פספורט) לבחירת הגולש. ניתן להעלות את התמונות מהמחשב עצמו או ישירות מאלבומי התמונות בפייסבוק.

את האפליקציה החדשה אפשר למצוא בלינק הישיר או תחת עמוד הפייסבוק של "קריספי". דרך האפליקציה ניתן לחבר את הכדורגלן המושלם בין ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, לראות איך היה נראה הילד של בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו אם הם לא נפרדים, או סתם לראות איך יכול להיראות הילד המשותף שלכם ושל בן או בת הזוג.

הרעיון שעומד מאחורי האפליקציה הוא לקדם את הסלוגן של המוצר החדש מבית אסם - "כולם מתחברים" - ולהדגיש את מהות המוצר, שהוא חיבור בין חטיף לקרקר.

את עמוד הפייסבוק של "קריספי" מנהל אבי לן, מי שהיה במשך שנים ארוכות עורך בכיר ב"ידיעות אחרונות" ועומד בשנים האחרונות מאחורי דף הפייסבוק המצליח "סטטוסים מצייצים".

לפני כחודשיים אמר לן ל"גלובס" כי "במקום לאפיין את העמוד במסרים על מהות המוצר של אסם ולדרבן אנשים לקנות אותו, יהיה דגש גדול על תוכן גולשים, והוא יהיה 'אח' של 'סטטוסים'. העיקרון דומה ויאפשר לגולשים לשתף תכנים מדליקים, משעשעים או נוגעים ללב".