הוטל צו עיקול בסך 51 מיליון שקל על אופיס דיפו ישראל

זאת במסגרת התביעה שהוגשה על-ידי אופיס דיפו העולמית נגד אופיס דיפו בארץ

עיקול בסך 51 מיליון שקל הוטל על רשת אופיס דיפו. חברת המשביר אחזקות דיווחה היום (ג') לבורסה כי חברת אופיס דיפו העולמית הטילה צו עיקול ב-9 באוקטובר, במסגרת התביעה שהוגשה על-ידי אופיס דיפו העולמית נגד אופיס דיפו ישראל.

בית המשפט המחוזי בתל-אביב אישר את הטלת צו עיקול בגובה מלוא סכום התביעה, דהיינו 51 מיליוני שקל, על נכסי אופיס דיפו ישראל.

עוד נאמר בדיווח כי בכוונת אופיס דיפו ישראל להגיש בקשה דחופה לביטול צו העיקול. לטענת החברה, העיקול צריך להיות מוסר, לאור העובדה כי נגד התביעה של אופיס דיפו העולמית עומדת תביעתה של החברה, "במסגרתה הועלו טענות כבדות-משקל, אשר בירורן עשוי לייתר כליל את בירור התביעה שהוגשה על-ידי אופיס דיפו העולמית".

עוד מסרה החברה כי בהמשך לדיווחיה על כך שחתמה על מזכר עקרונות מול צחי פישביין למכירת מלוא החזקותיה של החברה באופיס ישראל לקבוצת משקיעים, כפי שתגובש על-ידי פישביין ("מזכר העקרונות"), "החברה מתכבדת לעדכן כי נכון למועד זה ישנן מספר קבוצות משקיעים פוטנציאליות מולן נערכים משאים-ומתנים, ונבחנת האפשרות להתגבשות עסקה על בסיס התנאים והעקרונות האמורים במזכר העקרונות שנחתם".

על-פי הדיווח, החברה ממשיכה להתנהל מול פישביין על בסיס מזכר העקרונות, "לגיבוש עסקה אשר תוכל להוביל לפתרון מלא וכולל עבור אופיס ישראל".