בטר פלייס הקימה 2 תחנות החלפת סוללות בכבישים 1 ו-6

בחודשים האחרונים השלימה החברה את פריסת תשתית הטעינה השלה, העומדת על כ-40 תחנות החלפת סוללה בכל רחבי הארץ

חברת בטר פלייס חנכה השבוע 2 תחנות נוספות להחלפת הסוללות הממוקמות לצידי כבישים 1 ו-6, המהווים צירי תנועה מרכזיים.

בכביש 1 (כביש ירושלים-ת"א), הוקמה תחנת החלפה במחלף חמד (בכניסה לישוב קריית ענבים), ואילו בכביש 6 (חוצה ישראל) הוקמה תחנה במחלף באקה, במקטע הצפוני של הכביש.

"מדובר בכבישים העמוסים בישראל", מסרה בטר פלייס בהודעה לתקשורת, "כאשר בכביש מס' 1 עוברים (בשעות השיא) כ-7,000 כלי רכב בשעה ואילו כביש מספר 6 רושם למעלה מ-160 אלף כלי רכב העוברים בו ביום ממוצע. פתיחת התחנות הללו מהווה עבור בטר פלייס נדבך חשוב בהשלמת פריסת רשת תחנות החלפת סוללות בפריסה ארצית מצפון לדרום".

בחודשים האחרונים השלימה החברה את פריסת תשתית הטעינה השלה, העומדת על כ-40 תחנות החלפת סוללה בכל רחבי הארץ. משך הזמן הנדרש להחלפת סוללה הוא 5 דקות והוא נעשה באופן אוטומטי ללא כל מאמץ מצד הנהג. כ-500 מכוניות חשמליות בלבד נוסעות היום בכבישי ישראל והחברה מציינת כי יותר מ-60 חברות במשק חתמו על הסכמים לרכישת מכוניות חשמליות, כגון סלקום, הוט וכתר.

"הרציונאל בפריסת הרשת הוא למרחק של 40 ק"מ בממוצע בין התחנות, וזאת על מנת לספק שירות מיטבי ובהתאם לחזון של נסיעה רצופה וחלקה", אמר המנכ"ל משה קפלינסקי. "לצד פתיחת תחנות באזורים מרוחקים בארץ, חשוב לנו להיות נוכחים גם בכבישים המרכזיים במדינה, ובכך נחזק את כיסוי טווח הצריכה של הנהגים ברכבים החשמליים".