כפי שנחשף ב"גלובס": יעקב אילון יחל להופיע בערוץ 2

במסגרת תפקידו החדש אילון יערוך, יכתוב ויגיש תוכניות עבור אתר מאקו וקשת ■ כבר מחר ניתן יהיה לראות אילון על מסך ערוץ 2 בראיון שקיים עם הנשיא פרס

העיתונאי ואיש הטלוויזיה יעקב אילון יעשה מחר (א') את הופעת הבכורה שלו בערוץ 2, לאחר שמונה למנהל האקטואליה של אתר mako של הזכיינית קשת. מחר אחרי מהדורת חדשות ערוץ 2 ולרגל ציון 17 לרצח ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, קשת תשדר ראיון מיוחד שקיים אילון עם נשיא המדינהשמעון פרס.

במסגרת תפקידו החדש של אילון הוא יערוך, יכתוב ויגיש כתבות ותוכניות עבור mako ועבור זכיינית ערוץ 2 קשת. אילון היה שותף להקמת כל חברות החדשות של ערוצים 2 ו-10 והגיש אלפי מהדורות ושידורים מיוחדים מהארץ ומהעולם, בהם גם השידור ב-4 בנובמבר 1995, הערב בו נרצח רבין.

בראיון, הנשיא פרס מתאר את הרגעים הדרמטיים שקדמו לרצח בכיכר ואלה שאחריו. "הוא שכב על המיטה, הוא כבר לא היה בין החיים. על פניו הייתה שלווה וחיוך שלא מן העולם הזה. ניגשתי ונשקתי לו על המצח", סיפר. בנוסף התייחס פרס גם למורשתו של יצחק רבין ולסכסוך הישראלי-פלסטיני בראי הימים הללו.

אילון מסר: "מצאתי בית חדש וחם, ואני מתכוון לעבוד במרץ כדי שאהיה ראוי לקחת חלק במקצוענות ובהצלחה של קשת ו-mako".

יובל נתן, המנהל והעורך הראשי של mako, מסר: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של יעקב אילון לשורותינו, ומאמינים כי ניסיונו העיתונאי והטלוויזיוני העשיר, יכולותיו המקצועיות המעולות ואופיו היזמי יהפכו לנכס אמיתי עבור mako וקשת".