"אמרתי שהמחאה תגרום לאבטלה של הצעירים בת"א - וצדקתי"

רני רהב בראיון ל"קלוז-אפ" בגלובס TV: "היום לסטודנטים אין עבודה, וזה מחריד" ■ "ישראל היא מדינה עשירה, אבל מה לעשות שרוב הכסף שלנו הולך לצבא"

"מדינת ישראל היא מדינה עשירה", טוען איש יחסי הציבור רני רהב בראיון לתוכנית "קלוז-אפ" בגלובס TV. "רוב הכסף שלנו הולך לצבא, כי אין לנו ברירה אחרת, אבל אם תנטרל כרגע את הוצאות הביטחון, מדינת ישראל היא מאוד עשירה".

בראיון מתייחס רהב גם למחאה החברתית שפרצה בקיץ 2011 וטוען כי נבואתו על אבטלה שתיגרם מהמחאה התממשה: "אמרתי בזמנו שמחאה החברתית, אפילו שהיא צודקת ב-100%, תגרום לכך שתהיה אבטלה דווקא של הצעירים בתל-אביב. בהתחלה צחקו עליי, ואחרי זה כולם אומרים לי היום: 'כל-כך צדקת'. היום לסטודנטים אין עבודה, וזה דבר שמחריד אותי.

"באתי מרחוב הרואה 152 ברמת-גן, וכל החיים שלי עבדתי מגיל 13. אני יודע היום מה זה להיות סטודנט שאין לך את הכסף. אתה צריך לחזור לבקש מההורים שלך או לא יודע מאיפה להביא את הכסף. זה לא דבר קל. זה לא נעים. כשאמרתי את זה לפני שנה וחצי, צחקו. אני לא נבהל מזה שצוחקים. אבל עברה תקופה, ואז אמרו 'אתה ממש צדקת'. אומרים לי את זה כל היום בבתי-קפה, במסעדות ולא רק בתל-אביב, כי אני מטייל בכל הארץ".

צפו בראיון המלא בו מדבר רהב על הראיון המפורסם שהעניק לאמנון לוי, על הצטרפות אנשים כמו יעקב פרי לפוליטיקה, על ההתעשרות האישית שלו ועל החשש לאבד הכול.