150 עיתונאים הפגינו בת"א במחאה על מצב שוק התקשורת

ח"כ שלי יחימוביץ' הגיעה להפגין תמיכה: "הממשלה לא יכולה להתעלם מענף שקורס, גם בגלל אלפי העובדים שמתפרנסים ממנו וגם בגלל הפגיעה בדמוקרטיה"

כ-150 עיתונאים ואנשי תקשורת הגיעו היום (ד') בשעות הצהריים לרחבת הסינמטק בתל-אביב לרגל הפגנת מחאה שארגן ארגון העיתונאים בשל המצב הקשה של שוק התקשורת בישראל.

המפגינים יצאו מרחבת הסינמטק לעבר קריית הממשלה כדי לקרוא לממשלת ישראל: תפסיקו להפריע ותתחילו לעזור. ראש מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', הגיעה להפגין תמיכה בעיתונאים.

יחימוביץ' אמרה ל"גלובס" כי "מדובר באירוע מרגש ומחמם לב, התאגדות של עיתונאים שנלחמים על כבודם ופרנסתם. אנחנו בעיצומו של משבר. הממשלה לא יכולה להתעלם מענף שקורס, גם בגלל אלפי העובדים שמתפרנסים ממנו וגם בגלל הפגיעה בדמוקרטיה".

עוד נכחו בהפגנה ח"כ ניצן הורוביץ ממרצ, מיקי רוזנטל, רביב דרוקר ואחרים. עובדי החדשות המקומיות הפגינו נוכחות מוגברת, לאור העובדה שעתידם עדיין לא ברור כיוון שעדיין לא נמצא להם פתרון תקציבי לשנה הבאה.

בין הקריאות שנשמעו: "העיתונות היא של העם", "שטייניץ שטייניץ תתעורר, העיתונות שווה יותר", "מדינה בלי עיתונים מדינה של עבדים" ו"אין לכם רשות להרוג את העיתונות".