012 סמייל מציעה חבילה ללא הגבלה ב-44 שקל לחצי שנה

בניגוד למתחרות, החבילה של מותג הסלולר המוזל של פרטנר מיועדת גם ללקוחות קיימים‏‎‎‏ ■ בתום התקופה יעודכן המחיר ל-98 שקל‏

‎‎ימים ספורים לאחר ש-‏‎ YouPhone‎הכריזה על תוכנית אטרקטיבית של 39 שקל לתקופה של 4 חודשים, התחרות בסלולר מחריפה. 012 מובייל מיישרת קו ומודיעה היום (ה') על מבצע אגרסיבי של 44 שקל לתוכנית "הכול כלול" לתקופה של חצי שנה.

בסוף התקופה יעודכן המחיר ל-98 שקל למסלול זהה, כך שהמחיר הממוצע לשנה הראשונה הוא 71 שקל - 4 שקלים יותר מהמחיר הממוצע של חבילת ‏YouPhone‏, ונמוך במעט מהמחיר השנתי הממוצע של גולן טלקום ושל הוט מובייל.

החבילה של 012 מובייל כוללת שיחות והודעות ‏SMS‏ ללא הגבלה, גלישה של 3 ג'יגה ושיחות ליעדים בארה"ב ובקנדה.

חבילה נוספת שמציעה החברה כוללת שיחות והודעות ‏SMS‏ ללא הגבלה, גלישה של 2 ג'יגה ושיחות ל-42 יעדים נייחים בעולם (בארה"ב ובקנדה גם למספרים ניידים), במחיר זהה של 44 שקל בחודש לתקופה של חצי שנה.

‏בכדי לבדל את עצמה מהמבצעים של המתחרות, אורי וטרמן, סמנכ"ל תקשורת קווית בפרטנר ומי שמנהל את פעילות הסלולר של 012 מובייל, הסביר כי ההצעה מיועדת ללקוחות קיימים וחדשים כאחד‎.‎‏

נזכיר כי כאשר גולן טלקום השיקה מבצע של 49 שקל שהחל את גל עדכוני המחירים - לקוחות קיימים הוחרגו מהמבצע - מהלך שגם הוט מובייל, שהכריזה על מבצע דומה לאחר מכן, יישמה בעצמה.

‎‎רמי לוי יגיב?

תעריפי חבילות "הכול כלול" שמציעות 3 הספקיות הגדולות נעים בממוצע מ-100 שקל לשנה ל"חבילה הסגולה" של סלקום ועד 125 שקל לחבילה שמציעה פרטנר.

אמנם מדובר במחירים זולים משמעותית מתעריפי שנים עברו - אבל ה"פייט" שנותנות הספקיות הקטנות כולל את תוכן החבילה (גלישה בנפחים גדולים יותר ובחלקן שיחות לחו"ל), ואת שורת המחיר שבחלק מהמקרים נמוכה בעשרות אחוזים.

‏נציין כי הום סלולר ורמי לוי הן שתי הספקיות שעדיין לא הכריזו על מהלך שיהווה מענה לתחרות הנוכחית. אודי מארצי, מנכ"ל הום סלולר, הסביר כי החבילה שהושקה לפני כחודשיים (69 שקל ל-3 חודשים) עדיין בתוקף, כאשר את המהלכים של המתחרים הגדיר כ"מהלכים שמצביעים על מצוקה. אצלנו התוצאות מדברות בעד עצמן, ואנחנו לא מרגישים שיש צורך להציע מחירים שקשה מאוד להרוויח מהם".

‏האם רמי לוי יודיע על מחיר חדש? מי שמכיר את ההתנהלות של לוי יודע שיש למה לצפות, וכי קרוב לוודאי שכבר בימים בקרובים הוא יודיע על תעריפים תחרותיים בהתאם. ‏‎‎‏