גאדג'טים: טלפון אלחוטי של VTECH - גם קווי וגם סלולרי

הבשורה הגדולה של הטלפון עם השם הקליט - LS6245 - היא היכולת להפוך לשלוחה של הסלולרי האישי ■ מדובר ברעיון טוב למי שמעדיף לבצע את השיחות הסלולריות שלו בבית, דרך מכשיר נייד. אולם, הוא עדיין דורש מספר שיפורים

הטלפונים האלחוטיים מתקשים מאוד בתחרות מול הסלולריים, אולם ישנם צרכנים רבים שמעדיפים לדבר בטלפון ביתי ולא בסמארטפון, כאשר הם מגיעים הביתה. החיסרון במקרה הזה - שהמשתמשים צריכים להחזיק בידם שני מכשירים: סלולרי ואלחוטי, אם הם רוצים להיות זמינים בשני הקווים. בחברת VTECH מציעים מוצר, שבא לפתור את הבעיה הזו.

בלוטות': הבשורה הגדולה של הטלפון עם השם הקליט - LS6245 - היא היכולת להפוך לשלוחה של הסלולרי האישי. באמצעות הגדרה פשוטה, בכל פעם שמגיעים הביתה, ניתן לענות לשיחות מהסלולרי גם בטלפון הנייד, כאשר עדיין נשארת האפשרות לענות לשיחות שנכנסות לקו הביתי (בזק/ הוט) ולבצע שיחות דרך הרשת הסלולרית או הקווית. הרעיון עצמו מוצלח ואפשר אפילו להעביר בצורה קלה את ספר הטלפונים מהמכשיר הסלולרי (אנחנו בדקנו על אייפון ואנדרואיד) ל-VTECH, מה שמאפשר לחייג לאנשי הקשר בצורה קלה.

ממשק: הממשק של המכשיר מגויר לעברית בצורה מלאה ועל זה מגיעה ליבואנית יורוקום מילה טובה. כמו כן, יחסית קל להבין את הגדרות המכשיר והתפריטים, אבל התחושה היא שהמתכנתים של המוצר, לא נגעו באף מכשיר סלולרי ב-10 השנים האחרונות. הממשק אולי ברור, אבל צריך ללחוץ על יותר מדי כפתורים, בשביל לבצע פעולות בסיסיות. כמו כן, אפשרות החיפוש בספר הטלפונים, אפשרית רק על-ידי 3 אותיות. מדובר בבעיה שגורמת לאי נוחות, שרוצים למצוא במהירות איש קשר ויש מאגר גדול של רשומות במכשיר.

עיצוב: ה-LS6245 בנוי מהיחידה הניידת, הכוללת מסך וספיקרפון. הבעיה בעיצוב של הטלפון, שהוא ארוך עם כפתורי מגע. הכפתורים לפעמים נלחצים בטעות בזמן שיחה.

בשורה התחתונה: הטלפון של VTECH הוא רעיון טוב למי שמעדיף לבצע את השיחות הסלולריות שלו בבית, דרך מכשיר נייד. אולם, הוא עדיין דורש מספר שיפורים.

מחיר: 600 שקל.

ציון: 8.