החנון שנישק את בר רפאלי: "באודישן נישקנו בובה מתנפחת"

ג'סי היימן על סצינת הנשיקה על בר רפאלי בפרסומת ל"גו דדי": "ביקשתי ממנה שתיגע לי בשיער - נראה לי שהיא אהבה את זה"

התקשורת האמריקנית לא מצליחה להירגע מהפרסומת השערורייתית ל"גו דדי", בה התנשקה הדוגמנית בר רפאלי עם ג'סי היימן, חנון ממושקף העובד כמהנדס בחברה לכאורה. בראיון מקיף ל"ביזנס אינסיידר", פירט (א') ג'סי את תחושותיו לגבי אקט הנשיקה עם דוגמנית-העל, לטובת הפרסומת אשר תשודר הלילה במשחק הסופרבול.

"בליהוק לפרסומת אמרו שאתה חייב להסכים לנשק את בר רפאלי, סופר-מודל, במהלך הסופרבול", אמר היימס. "ואני חשבתי לעצמי, זו באמת שאלה? אם מישהו מתנגד לכך, הוא צריך להפסיק לעבוד בביזנס הזה".

היימס סיפר כי היה צריך להרשים באודישנים, שנערכו בדצמבר האחרון, את רפאלי עצמה ועוד קבוצה גדולה של בוחנים: "בחנו אותי יחד עם קבוצה גדולה של אנשים. בהתחלה נישקנו בובה מתנפחת. אלה היו רגעים יפים", אמר, וסיפר כי לאחר האודישנים הללו זומן לאודישן נוסף - שבוע אחרי.

"אני הייתי הראשון שקראו לו באותו הבוקר", אמר. "הכריחו אותי לשים כמויות אדירות של שפתון, לגרגר מי פה וללעוס מסטיק כדי שהנשיקה תהיה כמה שיותר טעימה ומתוקה. שאלתי את בר אם היא יכולה לגעת לי בשיער, היא אמרה 'או.קיי', ונראה לי שהיא אהבה את זה. היא אמרה שזה היה מתוק".

לאחר שקיבל את התפקיד, היה על היימס לגשת למלאכה האמיתית - לנשק את רפאלי לטובת הפרסומת עצמה. לפני הצילומים עצמם ישבו היימס ורפאלי באותו הבוקר כדי לשוחח האחד עם השנייה. "אלה אמנם לא צילומים של סצינה רגילה, כמו הליכה על החוף או סצינת משרד, אבל עדיין צריך להישאר מקצועי על הסט", אמר.

"בשבילי, כל נשיקה הייתה כמו מיליון דולר", אמר היימס, שזכה לצלם את סצינת הנשיקה עם רפאלי יותר מ-65 פעמים.

עובדות שלא ידעתם על היימס החנון:

■ הוא נראה צעיר יחסית לגילו - נולד ב-1978 (בן 34).

■ לפני צילום הפרסומת ל"גו דדי", הייתם יכולים למצוא את היימס במספר סצינת זניחות בסרטים כמו "אמריקן פאי 2" ו"ספיידרמן 2", וכן בתוכנית "הפמליה".

■ למרות שהוא נראה כמו מהנדס חנון, הוא מחזיק בתואר ראשון באנגלית מאוניברסיטת טקסס.

■ רפאלי הכריזה עליו שהוא "נשקן מעולה", וגם שיבחה את חוש ההומור שלו.

■ הוא השיג פרסום נוסף במארס 2011, כאשר הסרטון הבא עלה ליו-טיוב: