לאמיצים בלבד: 4 מניות ביוטק שעשויות לזנק עד 105%

באתר הכלכלי "The Street" ערכו רשימה של מניות ביוטק הקרובות לנקודת פריצה ■ כל המניות נסחרות ברמה של 10 דולר ומטה ■ חשוב לציין: מניות אלה נחשבות תנודתיות מאוד ובעלות סיכון גבוה

בכל יום מסחר בוול סטריט המשקיעים עדים למספר מניות הנסחרות מתחת ל-10 דולר למניה, שמזנקות בפתאומיות. המניות הללו נחשבות תנודתיות ומסוכנות ולכן לא ממומלצות למשקיעים בעלי לב חלש. עם זאת, באתר The Street ערכו ניתוח של מספר מספר מניות כאלה, שעשויות לזנק בקרוב.

1. Oncothyreon (סימול: ONTY) - חברת ביוטק המפתחת תרופות לטיפול בסרטן. המניה נסחרת סביב רמת הפריצה שלה כאשר ב-3 החודשים האחרונים היא צללה בכ-56%. האם זוהי הזדמנות או סכין נופלת? באתר מציינים כי רמת ההתנגדות של המניה היא ב-2.35 דולרים ו-2.4 דולרים. אם המניה תיסחר סביב הרמות הללו במחזורים הקרובים למחזור המניות הממוצע שלה ב-3 החודשים האחרונים, אז היעד הבא שלה עשוי להיות 4.5 דולרים, אליו היא הגיעה לפני כשנה. כלומר, מדובר בפוטנציאל לאפסייד של יותר מ-105%.

2. Sangamo Biosciences - (סימול: SGMO) - חברת ביוטק נוספת שנסחרת סביב נקודת הפריצה שלה. מאז תחילת השנה המניה הייתה חמה במיוחד בוול סטריט וטיפסה בכ-65%. כאשר בוחנים את גרף המניה, ניתן לראות כי בחודש האחרון המניה נסחרת בטווח שבין 7.92 דולרים ל-10.04 דולר למניה. זאת, תוך שהיא קובעת גבהים ותחתיות חדשים - איתות שורי מובהק. אם המומנטום החיובי של החברה יימשך בליווי מחזורי מסחר גבוהים, באתר מציינים כי היא עשויה לטפס עד 15 דולר למניה, אפסייד של כ-45%.

3. MEI - (סימול: MEIP) - מניית פארמה חמה שזינקה ב-6 החודשים האחרונים בכ-227%. אם המניה תצליח לפרוץ את רמת ההתנגדות של 7.7 דולרים בליויי מחזורים גבוהים (מעל 72.2 אלף מניות) היא עשויה לטפס לרמת ההתנגדות הבאה שלה -10.8 דולרים ו-13 דולר. קרי, פוטנציאל לאפסייד של עד כ-65%.

4. XOMA - (סימול: XOMA) - חברת ביוטק נוספת הנסחרת מתחת ל-10 דולר וקרובה לנקודת פריצה. עד כה, המניה נותרה כמעט ללא שינוי מאז תחילת השנה. עם זאת, היא עשויה לפרוץ את רמת ההתנגדות שלה לטווח קצר - 2.83 -3 דולרים למניה. רמת ההתנגדות הבאה שלה היא ב-3.1 דולרים. אם המניה תפרוץ את רמת ההתנגדות הזו במחזורים גבוהים, היא עשויה לזנק עד רמה של 4 דולרים למניה, אפסייד של כ-36%.