שבוע אליפות: תואר 20 למנצ'סטר יונייטד, וחסות חדשה בווייטנאם

המועדון האנגלי חתם על הסכם מיתוג כרטיסי אשראי עם הבנק הווייטנאמי BIDV ■ ליונייטד הסכמים זהים ב-11 מדינות נוספות ברחבי העולם

אסטרטגיית השיווק החדשנית של מנצ'סטר יונייטד, ומקסום יכולות המותג של מועדון הכדורגל בשווקים שונים ברחבי העולם, ממשיכים לשאת פרות.

בשבוע בו השיבו לעצמם "השדים האדומים" את אליפות הפרמיירליג, שהיתה ה-20 שלהם בסך הכל בהיסטוריה של הליגה העליונה באנגליה - הודיע המועדון על חתימת הסכם חסות חדש בווייטנאם, עם הבנק BIDV, שבסיסו בבירת המדינה - האנוי.

במסגרת ההסכם, ישיק BIDV, שלו 120 סניפים ברחבי וייטנאם, כרטיסי אשראי ממותגי מנצ'סטר יונייטד שיעניק הטבות מיוחדות לבעליו. ביונייטד טוענים כי לפי מחקרים שביצעו, יש למועדון כ-26.5 מיליון אנשים שעוקבים אחר ביצועיו במדינה האסייתית, בנוסף ל-2.4 מיליון שנרשמו כאוהדי המועדון.

מדובר על חסות כרטיסי האשראי ה-12 של יונייטד ברחבי הגלובוס. מוקדם יותר השנה, חתמה הקבוצה עם דניזבנק כפרטנר בטורקיה בקטגוריה זאת; גם בנק CCB, השני בגודלו בסין, חתם על שת"פ דומה עם המועדון.