ההמלצות החמות: מניות שעשויות לזנק בקרוב עד כ-57%

דיוויד קוסטין, אסטרטג ההשקעות הראשי בחטיבת ארה"ב בבנק ההשקעות גולדמן זאקס, אינו רואה פוטנציאל לאפסייד נוסף במדד ה-S&P אך הרכיב רשימה של מניות שנסחרות להערכתו בדיסקאונט

בעוד המדדים המרכזיים בוול סטריט כובשים שיאים חדשים כמעט מדי יום, דיוויד קוסטין, אסטרטג ההשקעות הראשי בחטיבת ארה"ב בבנק ההשקעות גולדמן זאקס, טוען כי הוא לא רואה פוטנציאל מהותי לאפסייד נוסף השנה במדד ה-S&P 500. עם זאת, קוסטין מעריך כי קיימות מספר מניות בשוק עם פוטנציאל לאפסייד של עד כ-60%.

רשימת המניות של קוסטין מורכבת בעיקר מחברות בתחום האנרגיה, שזוכות לעדנה מחודשת בוול סטריט בימים אלה. ברשימה מככבות גם חברות תקשורת ותעשייה.

1. Apache - סקטור: אנרגיה. פוטנציאל אפסייד: כ-23%. דבר האנליסטים: החברה הקימה בחודשים האחרונים אתר נוסף לקידוח נפט בים הצפוני.

2. פורד - סקטור: רכב. פוטנציאל אפסייד: כ-24%. דבר האנליסטים: החברה צומחת בקצב יציב ולאחרונה גייסה כ-2,000 עובדים בארה"ב.

3. Alexion - סקטור: פארמה. פוטנציאל אפסייד: 24.5%. דבר האנליסטים: מכירות התרופה שהחברה מפתחת לטיפול במחלות דם זינקו ברבעון האחרון.

4. PerkinElmer - סקטור: מדעי החיים. פוטנציאל לאפסייד: 27.2%.

5. Schlumberger - סקטור: אנרגיה. פוטנציאל לאפסייד: 27.6%. דבר האנליסטים: החברה פועלת במגוון רחב של מדינות ומשקיעה במחקר ופיתוח יותר מכל המתחרות שלה.

6. אמזון - סקטור: קמעונאות אינטרנט. פוטנציאל אפסייד: 28%. דבר האנליסטים: החברה הכריזה לאחרונה על הרחבה של שירותי הענן שלה.

7. Intuitive Surgical - סקטור: מערכות רפואיות. פוטנציאל אפסייד: 38.9%. דבר האנליסטים: החברה דיווחה בדוחות האחרונים על גידול מהותי במכירות.

8. הליבורטון - סקטור: אנרגיה. פוטנציאל לאפסייד: 40.3%.

9. EOG Resources - סקטור: אנרגיה. פוטנציאל אפסייד: 42%. דבר האנליסטים: החברה נחשבת למומחית בתחום קידוחי הנפט.

10. Nabors - סקטור: אנרגיה. פוטנציאל אפסייד: 48.7%.

11. Marathon Petroleum - סקטור: אנרגיה. פוטנציאל אפסייד: 57%.