הרשות השנייה: תוכן שיווקי מוגזם ב"המירוץ למיליון"

הרשות: "בתוכניות ניתנה חשיפה פרסומית החורגת מגבול הסביר למספר חברות" ■ רשת: אנו חולקים על עמדת הרשות. רשת פעלה עפ"י כללי הרשות השנייה"

הרשות השנייה פתחה בהליכי הפרה מול זכיינית ערוץ 2 רשת על תוכן שיווקי בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון".

לאחר בדיקה שנערכה לשני הפרקים הראשנים של התוכנית "קבעה" הרשות השנייה כי "בתוכניות ניתנה חשיפה פרסומית החורגת מגבול הסביר בניגוד לכללי הרשות השנייה למספר חברות, בהן, חברת צים, מלון הרודס, אתר מיני ישראל, חברת הרץ השכרת רכב ורכבת ישראל".

אילת מצגר, מנכ"לית הרשות השנייה בפועל, מסרה כי "הרשות מתכוונת לטפל בהפרות אלה בנחישות ולהבהיר לזכיין כי עליו להימנע מהמשך ביצוע הפרות מסוג זה בהמשך העונה".

אם יימצא כי אכן מדובר בתוכן שיווקי מוגזם לאחר שימוע שייערך לרשת, הזכיינית עלולה להסתכן באובדן של זמן פרסום בשווי מאות אלפי שקלים.

מרשת נמסר בתגובה: "אנו חולקים על עמדת הרשות כי החשיפה לחברות המסחריות חרגה מגבול הסביר. רשת פעלה ופועלת על-פי כללי הרשות השנייה".