הקיץ מתקרב: טיסה למינכן ב-549 דולר, חופשה בסרדיניה ב-782 אירו

ישראייר חונכת קו טיסות למינכן במחיר של החל מ-549 דולר ■ קשרי תעופה תשווק חבילות נופש כולל טיסה ישירה לאי סרדיניה במחיר של החל מ-782 אירו

ההיערכות לחופשת הקיץ בעיצומה: ישראייר חונכת קו טיסות למינכן במחיר של החל מ-549 דולר; וקשרי תעופה תשווק חבילות נופש הכוללות טיסה ישירה לאי סרדיניה במחיר של החל מ-782 אירו.

ישראייר הודיעה היום (ג') כי תפעיל החל מ-21 ביוני ועד סוף ספטמבר טיסה שבועית ישירה למינכן מדי יום שישי במחיר של החל מ-549 דולר כולל מסים. על בסיס טיסה זו למינכן תציע טיולים מאורגנים, חבילות נופש וחבילות טוס וסע (רכב שכור) בעיר וסביבתה.

כך למשל, החברה תציע טיול מאורגן באזור חבל בוואריה, אוסטריה והיער השחור ל-7 לילות במחיר של החל מ-999 דולר, כולל טיסה, מסים והיטלים.

הטיסה למינכן תצטרף ל-4 הטיסות השבועיות של ישראייר לברלין, ובכוונת ישראייר לבקש להתמנות כמוביל נקוב בקו למינכן.

לדברי דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת ישראייר, "מינכן היא יעד מספר 14 בטיסות שישראייר תפעיל הקיץ. גם ביעד זה מפעילה הקבוצה את האסטרטגיה של תמהיל מוצרי תיירות הבנוי על קו טיסה. מינכן מתווספת ליעד תיירותי נוסף חדש אותו החלנו לשווק באחרונה: טיסות ישירות לליסבון, פורטוגל".

בתוך כך, הודיעה היום קשרי תעופה כי החל מה-12 ביוני ועד אוקטובר תשווק בבלעדיות קו טיסות שכר ישיר לאי סרדיניה שבאיטליה, זאת בעקבות הסכם שחתמה עם חברת "מרידיאנה".

במסגרת זאת תשווק החברה חבילות נופש במחיר של החל מ-782 יורו לאדם ל-6 לילות במלון ברמת 4 כוכבים.

לדברי יורם מוטעי, מנכ"ל קבוצת קשרי תעופה, "צפויים לטוס ליעד זה השנה מעל ל-2,500 ישראלים".