סימיליאק יוצאת במהלך שיווקי לקידום פורמולת "קומפורט"

מזמינה את הצרכנים להחזיר לנקודות מכירה אריזות ריקות של פורמולות מזון מכל סוג של כל חברה, בשלב 1 ו-2 - ולקבל אריזה בגודל מלא של סימילאק "קומפורט"

התחרות בין חברות תחליפי החלב מתחזקת, ואחרי המכרז לאספקת תחליפים לבתי-החולים, עובר כעת הפוקוס לתחום מזון ה"קומפורט" - פורמולה המיועדת להקל על בעיות עיכול בקרב תינוקות.

לפני כחודש השיקה מטרנה את מוצר ה"קומפורט" שלה, שהצטרף למוצר דומה של סימילאק שהושק לפני שנה ולמוצר דומה של נוטרילון שהושק חודש לפני כן. המוצרים בקטגוריה זו מתומחרים לצרכן במחיר מעט גבוה לעומת הפורמולות הרגילות.

כמענה להשקה של מטרנה, ובניסיון להגדיל את נתחי השוק שלה, יצאה היום (ג') אבוט, המשווקת את סימילאק, במהלך שיווקי שבו היא מזמינה את הצרכנים להחזיר לנקודות מכירה (סופר-פארם ומגה בול, לאחר הרשמה באתר סימילאק) אריזות ריקות של פורמולות מזון מכל סוג של כל חברה, בשלב 1 ו-2, ולקבל אריזה בגודל מלא (360 ג') של סימילאק קומפורט.

המהלך הוא מענה ישיר למתחרה מטרנה, שמצויה בימים אלה בקמפיין מקיף למוצר הקומפורט שלה.

יצוין כי מאז השקת המוצר ועד כה, השקיעה החברה 8 מיליון שקל בפרסום.

קטגוריית הקומפורט היא נישתית בישראל. לפי הערכות, בעולם היא מחזיקה בנתח של 30% מתחליפי החלב לקבוצת הגיל, וגם בארץ היא צפויה להגדיל את נתחי שוק על חשבון תחליפי המזון ה"רגילים" לתינוקות.

מטרנה סירבה להגיב לידיעה.