אתר מאקו הגיע למיליון גולשים ביום חול; אבי ניר: "הגענו ליעד"

מנכ"ל קשת: "המספר הזה, של מיליון גולשים בימי חול, היה כתוב על הלוח כיעד לפני מספר שנים, אבל אז זה נראה כל-כך רחוק עד מעורר פליאה"

באתר mako הרימו היום (א') כוסית עם מנכ"ל קשת, אבי ניר, לאחר שהאתר הגיע למיליון גולשים בממוצע ביום חול בחודש האחרון.

באירוע אמר ניר כי "המספר הזה בחודש האחרון, של מיליון גולשים בימי חול, היה כתוב על הלוח כיעד לפני מספר שנים, אבל אז זה נראה כל-כך רחוק עד מעורר פליאה".

ב-mako ציינו היום את ההישג באמצעות שינוי הלוגו ליום אחד.

ניר אמר בהלצה: "חשבנו אף להקים ועדת חקירה, שתבדוק מי האנשים הללו שכתבו המספר הזה על הלוח. בנוסף, קרו דברים אחרים ב-mako, ב-makotv, מבחינת כמות הצופים בווידאו וגם ניצני ה-dual screen. עכשיו הגיע הזמן להפוך עמוד ולעבור לפרק הבא - בעולמות הקרוס מדיה בארץ ובעולם. תודה ליובל (נתן - מנכ"ל mako - ל"א) ולכל האנשים שעשו את זה".

לאחרונה חתמה SCREENZ, חברת הקרוס-מדיה הבינלאומית בה שותפה קשת עם The Box, על מספר הסכמים בינלאומיים, בהם שיתוף-פעולה עם חברת ההפצה המובילה Red Arrow מקבוצת פרוזיבן 1 הגרמנית, להפצת מוצרי החברה ופיתוח משותף של מוצרים עבור גופי תוכן בעולם. בנוסף, יפותחו מוצרים עבור שאר תכניות המקור של החברה.

כמו כן חתמה החברה על פיתוח אפליקציות "Second Screens" עבור תוכניות דגל של הרשת הבריטית ITV. אפליקציות אלה יופצו ללמעלה מ-20 מדינות בהן משודרות התוכניות.

הסכם ר- שנתי נוסף נחתם עם חברת CTC - גוף השידור השלישי בגודלו ברוסיה והבעלים של 3 ערוצים - הכולל את פיתוח האסטרטגיה הדיגיטלית הרוחבית של החברה ופיתוח מודלים עסקיים חדשים.

באופן טבעי, כאשר משודרת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", מאמירים נתוני הגלישה באתר של קשת. לאחר שבמאי האחרון הושקה אפליקציית makoTV שצברה בתוך חודש כמיליון וחצי משתמשים, נצפו בה למעלה מ-10 מיליון צפיות וידיאו.

יובל נתן, מנהל ועורך ראשי mako, מסר: "שמנו לנו ליעד להגיע למיליון גולשים ביום, והנה אנחנו בחודש הכי חזק שלנו, וזה כיף מאוד גדול. בקשת וב-mako אנחנו אף פעם לא עוצרים ליהנות מהרגע, ובדרך-כלל מעדיפים לבדוק מה אפשר היה לעשות יותר טוב, אבל עכשיו זו בכל זאת הזדמנות לעצור רגע ולהגיד תודה. זהו הישג גדול ל-mako ולקשת, שהושג במאמץ קבוצתי משותף. תמשיכו ככה".