הטיפ היומי: מניה בתמחור אטרקטיבי לקראת פרסום הדוחות

מחלקת המחקר של אופנהיימר ממליצה על מניית צ'ק פוינט ב"תשואת יתר" במחיר יעד של 56 דולר

חברת הטכנולוגיה הישראלית צ'ק פוינט מספקת פתרונות תוכנה וחומרה המיועדים לאבטחת מידע ואינטרנט. החברה, שנוסדה ומנוהלת על-ידי גיל שויד, נסחרת בשווי של כ-10.8 מיליארד דולר בנאסד"ק, וביום חמישי הקרוב תפרסם את הדוחות שלה לסיכום הרבעון השני.

בדיקת ערוצי ההפצה של צ'ק פוינט מעידה על ביקושים יציבים למוצרי החברה, במיוחד בתחום ה-Application Control, המהווה מנוע צמיחה חשוב. לא נצפו שינויים מהותיים בסביבה התחרותית. אנו צופים ירידה בהזמנות לעומת בסיס ההשוואה הגבוה של הרבעון המקביל, ולהערכתנו הירידה הזו כבר מגולמת במחיר המניה. אנו צופים שיפור בעסקי צ'ק פוינט במחצית השנייה של השנה.

להערכתנו, תוצאות החברה לרבעון השני יהיו בהתאם לתחזיות שמסרה החברה - הכנסות בטווח של 320-350 מיליון דולר, ורווח למניה Non-GAAP של 76-84 סנט. התחזית שלנו היא להכנסות רבעוניות של 340 מיליון דולר - צמיחה של 3.5% ביחס לרבעון המקביל; ולרווח של 81 סנט למניה על בסיס Non-GAAP.

מבדיקת ערוצי ההפצה שביצענו, עולות תוצאות מעורבות באירופה - חוזק במזרח היבשת ובגרמניה לצד חולשה בבריטניה. אירופה אחראית על כ-40% מסך ההכנסות של צ'ק פוינט, אך להערכתנו הביקושים מארה"ב ומאסיה-פסיפיק, שנראים חזקים, עשויים לפצות על החולשה באירופה.

בהינתן סביבה עסקית יציבה, לצד ביקושים למוצרי ה-High-End, אנו מעריכים שההנהלה תשמר את התחזית הנוכחית לצמיחה של 4.3%-8% בהכנסות ב-2013. אנחנו מאמינים ששמירת התחזית תהווה נקודה חיובית בעיני המשקיעים, במיוחד בהתחשב בסנטימנט השלילי כלפי המניה נוכח החששות בנוגע לצמיחה.

אנו מצפים מצ'ק פוינט לעשות שימוש בקופת המזומנים שלה ולהמשיך את ביצוע תוכנית הרכישה העצמית של מניותיה, שהיקפה עומד על כ-1 מיליארד דולר (אשר מהם נותרו לביצוע כ-550 מיליון דולר). זאת בנוסף לביצוע רכישות קטנות במקרה שתיווצר ההזדמנות; אין ציפייה לרכישות גדולות. אנו לא מעריכים שתהיה חלוקת דיבידנד בעתיד הקרוב.

במכפיל של 12.4 על תחזיותינו ל-2013 (כולל המזומנים), מניית החברה נסחרת בתמחור אטרקטיבי. המלצתנו נשארת "תשואת יתר" במחיר יעד של 56 דולר - פרמיה של כ-3.5% על מחיר השוק.

*** מחלקת המחקר, אופנהיימר