התחדשות: כך ייראו בניינים ברח' הגדוד העברי ברעננה

היזם בונה 2.5 קומות נוספות ובהן 14 דירות חדשות (בסך הכול יהיו במתחם 38 דירות), שגודלן ינוע בין 130 ל-200 מ"ר לדירה

סיפור הדיירים

"זה התחיל מפחד מרעידות אדמה, לא בשביל התוספות שנקבל מהקבלן", מספר אחד מבעלי הדירות בבניין. "אבל אחר כך ראינו שזה גם משתלם. דיברנו עם בעלי דירות בסביבה ושמענו מה הם מקבלים, הצלבנו את זה עם הצעות וחומרים על התמ"א שכל אחד יכול למצוא באינטרנט, ראינו שלושה יזמים, והאחרון מצא חן בעינינו. לא נלקק דבש במהלך הבנייה, כולם יודעים את זה, אבל רובנו גרים כאן ומוכנים לעבור את התקופה כי זה שווה. מקבלים חיזוק, והדירה תהיה שווה יותר".

התמורה ליזם

היזם בונה 2.5 קומות נוספות ובהן 14 דירות חדשות (בסך הכול יהיו במתחם 38 דירות), שגודלן ינוע בין 130 ל-200 מ"ר לדירה, עם מרפסות שמש שגודלן 15-120 מ"ר, ומחסן. בכוונת היזם לשווק את הדירות ב-2.2-3.8 מיליון שקל.

התמורה לדיירים

נוסף לחיזוק המבנה בפני רעידות אדמה מוסיף היזם ממ"ד בשטח 15 מ"ר לכל דירה, מרפסת שמש בשטח 12 מ"ר, מעליות, שדרוג השטחים הציבוריים, הקמת חניון עילי וחניון תת קרקעי שיספקו חניה לכל דירה, החלפת התשתיות הציבוריות ולובי חדש.

לו"ז

הדיירים מקדמים את הפרויקט כבר שנה וחצי, ו- 90% מבעלי הדירות כבר חתמו על הסכם. הפרויקט בהליכי תכנון מתקדמים. ועל פי צפי היזם, האכלוס צפוי תוך שנתיים וחצי.

מיקום

רחוב הגדוד העברי 8-10, מצפון לרחוב אחוזה, מרחק הליכה קצר ממרכז העיר.

המצב הקיים

שני בניינים בני 3 קומות שנבנו בסוף שנות ה-70. בכל בניין 12 דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים, ששטחן בין 90 ל-180 מ"ר. ערכן הנוכחי טרם ביצוע הפרויקט: 1.3-1.8 מיליון שקל. אין חניה ואין מעלית.

יזם

החברה לחיזוק מבנים בישראל, בניהולו של יוסי חסון.

אדריכל

חגי יניב.

ועד הבית: gdod810@gmail.com

התחדשות עירונית - רעננה
 התחדשות עירונית - רעננה