"אסור לבני אדם לגעת בחלב פרה ומוצריו - זה רק לעגלים"

חוקרים באוניברסיטת הארווארד פרסמו נייר עמדה הקובע כי "צריכת חלב אינה נחוצה כלל לגוף האנושי" ■ בעקבות קביעה זו ראיין גבי גזית, ברדיו 103, את ד"ר אריה אבני, שטוען כבר שנים כי צריכת חלב לא רק שאינה תורמת לגוף האנושי, אלא אף מזיקה לו מאוד

חוקרים באוניברסיטת הארווארד פרסמו לאחרונה נייר עמדה הקובע כי "צריכת חלב אינה נחוצה כלל לגוף האנושי". בעקבות קביעה זו ראיין הבוקר גבי גזית, ברדיו 103, את ד"ר אריה אבני, מחבר הספרים "תעזוב ת'עטינים שלי" ו"שוטי החלב", שטוען כבר שנים כי צריכת לא רק שאינה תורמת לגוף האנושי, אלא אף מזיקה לו מאוד.

בראיון לגזית אמר ד"ר אבני: "יצרניות מוצרי החלב רק גורמות לנו נזק, אסור לבני אדם לשתות חלב או לצרוך מוצרי חלב למעט חלב אם בינקות. סרטן, מחלות עור, סוכרת נעורים, אפנדציטיס, דלקת בגרון - כולם קשורים למוצרי חלב. זה פשע של מערכת הבריאות כלפי האזרחים בישראל".

בתשובה לשאלה האם הוא מודע לכך שיש רופאים שחולקים לחלוטין על דיעותיו, אמר ד"ר אבני: "טפשים תמיד יהיו, אלוהים אוהב טפשים. אני לא חכם, רמב"ם לימד אותי, הסינים לפני 6,000 שנה לימדו אותי, אני עצמי לא חכם. החלב בפרה נועד בשביל העגל, אבל אז באו מאנייקים והתחילו לחלוב אותה. מה שמעניין את מועצת החלב זה רק כסף. אסור להתקרב לחלב. רימו אותנו. אמרו לנו שבחלב יש סידן, אבל מאיפה הפרה משיגה את הסידן? תאכלו ירקות".