תקציב הפרסום של יקבי כרמל עובר לשטרית מדיה גרופ

בשנתיים האחרונות עמד התקציב על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של יקבי כרמל עובר למשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ - כך נודע ל"גלובס". משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב היה חברון-זלצמן-שביט.

תקציב הפרסום של יקבי כרמל עמד בשנתיים האחרונות על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון. מנתוני יפעת עולה כי בשנה החולפת פרסמה החברה בהיקף של כמיליון דולר, והשנה עד כה הוכפל התקציב.

יקבי כרמל עברו בשנה האחרונה תהפוכות רבות - הן ברמה הניהולית והן ברמת המוצר. בחודש פברואר נרכשה פעילות היקב על-ידי קבוצת משקיעים מקומיים וזרים מתחום הקמעונאות בישראל ובארה"ב, לפי שווי של 130 מיליון שקל.

לאחרונה מונתה ליקב מנכ"לית חדשה, דליה זוננפלד-מנדלמן, שכיהנה תפקידה האחרון כמנכ"לית חברת הבנייה תדהר השקעות, ולפני כן מילאה שורה של תפקידים בקבוצת שטראוס, האחרון שבהם כמנכ"לית שטראוס קפה.

ברמת המוצר, יקבי כרמל עוברת בשנים האחרונות שינוי מהותי, בניסיון להפוך את היין הישראלי הוותיק ליין שזוכה בפרסים בינלאומיים. מרבית פעילויות היקב שבראשון-לציון הועתקו אל היקב בזיכרון-יעקב, שמחזיק ביכולות טכנולוגיות מתקדמות.

קמפיינים נקודתיים

עד עתה לא פרסם היקב בהיקפים גדולים, אולם אחת לתקופה מסוימת עלו קמפיינים רחבים יחסית שכללו גם טלוויזיה. כך למשל, אחד הקמפיינים הבולטים שנעשו ליקב בשנים האחרונות היה מיתוג סדרת הפרייבט קולקשן שהיווה מהלך משלים להפיכת הסדרה למותג פרימיום. מהלך זה כלל גם סרטון טלוויזיה בכיכובו של השחקן איתי שטראוס, תחת הסיסמה "לקלסיקה יש צליל חדש".

קבלת תקציב יקבי כרמל מצטרף לתקציב נוסף שגייס משרד שטרית מדיה גרופ השנה - תקציב טרקלין חשמל, שאת אותות גיוסו ניתן היה לראות בגידול הגבוה יחסית השנה למשרד בנתוני מחצית 2013.