7 משרדי פרסום מתמודדים על תקציב האוניברסיטה הפתוחה

‎‎התקציב עמד ב-2012 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון‏ ■ גליקמן, ליאו ברנט, פובליסיס, ‏‏LEAD‏, פוגל-אוגילבי, שטרית ודרורי-שלומי הגישו פרזנטציות קריאייטיב

7 משרדי פרסום מתמודדים בשלב הגמר במכרז על תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה: ל"גלובס" נודע כי המשרדים גליקמן-נטלר-סמסונוב, ליאו ברנט ישראל, פובליסיס ישראל, ‏‏LEAD‏, פוגל-אוגילבי, שטרית מדיה גרופ ודרורי-שלומי הגישו בימים האחרונים פרזנטציות קריאייטיב, שבסופן יוכרע מי יטפל בתקציב.

‏‏מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה עמד על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון בשנת 2012. מתחילת השנה הושקעו בפרסום כ-560 אלף דולר‏‏‎.‎‏

המכרז הנוכחי כולל הגשת מסמכים שהציגו עמידה בתנאי סף מסוימים והגשת הצעה מסחרית. גורמים בענף טוענים כי המכרז כולל מספר סעיפים בעייתיים - למשל דרישה למחיר מדיה קבוע למשך 3 שנים שהן משך החוזה‏‎.‎‏

‏תקציב האוניברסיטה הפתוחה מנוהל מאז 2009 במשרד הפרסום‎‏ גלר-נסיס (בשמו היום‎‏ פובליסיס ישראל)‏.‏‎ ‎המשרד קיבל את התקציב בתום מכרז בו לקחו חלק 4 משרדים‏‎.‎‏

‏כמו רוב המכללות והאוניברסיטאות, חלק ניכר מתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה מופנה לפעילות באינטרנט, ולכן זכה גלר-נסיס בתקציב, בין היתר תודות לשיתוף-פעולה של מה שהיו אז שתי זרועות של קבוצת פובליסיס בישראל: גלר-נסיס באוף-ליין וארק אינטראקטיב באינטרנט‏‎.‎‏ ‏‎‎‏