דיווח: עשרות הרוגים בתקיפה אווירית בסיני

סוכנות AP מדווחת כי צבא מצרים פתח במתקפה רחבת היקף נגד ארגוני הטרור הפועלים בחצי האי, שכללה ירי טילים ממסוקים

צבא מצרים ממשיך במלחמתו בארגוני הטרור הפועלים מסיני, והבוקר (ג') פתח במתקפה אווירית רחבת-היקף, שכוללת ירי טילים ממסוקים נגד חברי ארגונים אסלאמיים קיצוניים הפועלים בצפון סיני.

סוכנות הידיעות AP מדווחת כי שני מסוקים ירו 13 טילים לעבר חמושים, אחרי שארגוני המודיעין במצרים דיווחו על פגישות של אנשי הארגונים הקיצוניים בשני כפרים אל מוקעטא וטומא, דרומית לעיר שייח' זוויד, ליד הגבול עם רצועת עזה.

על-פי הדיווח, עשרות חמושים נהרגו במתקפה, עוד עשרות נפצעו והלחימה נמשכת גם ברגעים האלה. מהדיווח לא ברור עם כוחות קרקעיים לוקחים חלק במתקפה ולא מספר מדויק של נפגעים.

בסוכנות הידיעות מדגישים שמאז נפילתו של נשיא מצרים האחרון מוחמד מורסי ב-3 לחודש אוגוסט, הפעילות של גורמי האסלאם הקיצוני בחצי האי הכוללת העברת נשק, תחמושת וסחורות בין סיני לעזה כמעט והופסקה.

מאז יולי: עשרות נחטפו ונהרגו

בסוף השבוע האחרון כוחות הצבא המצרי עצרו כמה מבכירי הארגונים הקיצוניים בסיני לאחר שעל-פי הדיווחים, ארגוני הטרור בחצי האי ניסו לפגוע בספינות שעוברות בתעלת סואץ. אחד מראשי הארגון קיצוני ממוצא פלסטיני שמנהיג חלק מהחמושים בסיני, ומזוהה עם אל קעידה, נעצר ומואשם ברצח אנשי ביטחון מצריים.

על-פי הדיווחים בתקשורת המצרית, מאז חודש יולי האחרון, עשרות אנשי ביטחון מצרים נהרגו או נחטפו בחצי האי.