יונייטד איירליינס מציגה: כרטיסי טיסה ב-0 דולר

לקוחות חברת התעופה האמריקאית שגלשו באתר החברה ביום חמישי האחרון זכו להפתעה נעימה - כרטיסי טיסה במחירים אפסיים שהוצגו כך בשל תקלה מחשובית ■ החברה הודיעה כי תכבד את כרטיסי הטיסה שנרכשו בזמן התקלה

לקוחות שגלשו לאתר של חברת התעופה האמריקאית יונייטד איירליינס ביום חמישי האחרון זכו להפתעה נעימה: לקוחות החברה יכלו לרכוש כרטיסי טיסה במחירים שבין 0-10 דולר, וזאת בשל תקלה מחשובית. החברה הודיעה כי תכבד את הכרטיסים שנרכשו ולא תבקש מהלקוחות תשלום נוסף.

לפי דיווח ב"פורבס", הטעות במחשבי החברה גרמה להצגת מחירים אפסיים בטיסות פנים בתוך ארה"ב. כך למשל, מחיר טיסה בין וושינגטון למיניאפוליס נכמר באתר החברה במחיר שבין 0 ל-10 דולר. טיסות פנים אחרות נמכרו במחיר של כ-0 דולר בנוסף למס של 5 דולר.

השמועה על כרטיסי הטיסה המוזלים התפשטה ברחבי הרשת, ולקוחות רבים מיהרו להיכנס לאתר יונייטד איירליינס כדי לרכוש לעצמם כרטיס טיסה במחיר אפסי, לפני שהחברה תגלה את התקלה ותתקן את המחירים.

התקלה המחשובית נמשכה כ-15 דקות, לפני שיוניייטד איירליינס חסמה את האתר שלה כדי לפתור את התקלה. החברה אמנם לא מסרה כמה כרטיסים נמכרו בזמן התקלה, אך כאמור הודיעה כי תכבד את כרטיסי הטיסה שכבר נרכשו.