בריינסוויי עולה 1.5%: השלימה גיוס של 24 מיליון שקל

בנוסף, קבלה החברה בסוף השבוע סך של כ-1 מיליון דולר מהמפיץ היפני שאיתו חתמה החברה הסכם הפצה לפני מספר שבועות

חברת בריינסוויי השלימה ביום חמישי גיוס של כ-24 מיליון שקל בהנפקת מניות וזאת במחיר דומה למחיר השוק. ההנפקה התבצעה ללא חיתום ורכז ההנפקה היה חברת מגדל שוקי הון.

בנוסף, קבלה החברה בסוף השבוע סך של כ-1 מיליון דולר מהמפיץ היפני שאיתו חתמה החברה הסכם הפצה לפני מספר שבועות. התשלום הינו עבור קבלת הזכות להפצה בלעדית של מערכות החברה לטיפול בדיכאון מז'ורי ומהווה תשלום ראשון מתוך שני תשלומים לדמי ההפצה.

חברת בריינסוויי עוסקת במחקר, פיתוח ומכירה של מכשיר רפואי לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח. המכשיר אותו מפתחת החברה מבוסס על סליל אלקטרומגנטי בעל מבנה ייחודי המחובר לספק זרם חשמלי המשתנה במהירות ויוצר שדה חשמלי באמצעותו ניתן להשפיע על אזורים שונים בעומק המוח (גירוי או דיכוי עצבי) בהתאם לתדר ההפעלה. החברה קבלה אישור FDA לשיווק ומכירת מערכת לטיפול בדיכאון.

עוזי סופר, מנכ"ל בריינסוויי, מסר היום: "לאור התעניינות מצד גופים בארץ ובחו"ל החליטה החברה לנצל את המומנטום העסקי שהיא צוברת ולגייס הון שיאפשר לה להרחיב את תשתיות הייצור שלה ולתמוך בהאצת המכירות של מערכות ה-Deep TMS בכל רחבי העולם. בריינסוויי נמצאת בתנופת עשייה שלא הייתה בה מיום היווסדה ופעילותה הגלובלית מניבה הישגים משמעותיים ביפן, בארה"ב ובארצות אחרות. זאת במקביל להתקדמות בניסויים הקליניים שמגיעים לשלבים סופיים , תוכנית מו"פ רב שנתית רחבה שחלק ממנה יבוצע במסגרת תוכנית מגנ״ט של המדען הראשי והגדלת כושר הייצור בהתאם לצרכי השיווק והמכירה".