"מעריב" יפיץ מגזין בנושאים בינלאומיים - גם באנגלית

על-פי התוכניות, המגזין אמור לצאת בסוף השנה ולהחליף את מוסף סוף השבוע של "מעריב" ■ בקבוצה מתכננים גם להשיק בעוד חודש חינמון יומי שיופץ בערב

"מעריב" מתכנן להפיץ בקרוב מגזין שבועי בנושאים בינלאומיים, אשר יתורגם גם לשפה האנגלית. על-פי התוכניות, המגזין אמור לצאת בסוף השנה ולהחליף את מוסף סוף השבוע של העיתון.

הגרסה העברית תופץ עם העיתון מדי שבוע ותעסוק בנושאים גיאו-פוליטיים מעמיקים, ואילו במקביל תופץ גרסה דוברת אנגלית למנויים ייעודיים בארץ ובעולם.

ב"מעריב" אישרו כי קיימת תוכנית כזו, אולם אמרו כי "כרגע היא בגדר תוכנית". עוד נודע כי מגזין זה היה אחד היעדים שאותם הגדיר שלמה בן-צבי עם רכישתו את "מעריב".

מדובר בכניסה שנייה של בן-צבי, מו"ל העיתון, לטריטוריה של קבוצת "ג'רוזלם פוסט". מוקדם יותר השבוע הודיע בן-צבי, בכנס אילת לעיתונות של אגודת העיתונאים, כי הוא מתכנן להוציא חינמון יומי שיופץ בערב.

החינמון, שעדיין לא הוחלט שמו הסופי, ייצא בחודש הבא תחת המותג "מעריב". התוכנית היא להפיצו בין השעות 15:00 ל-17:00 אחר-הצהריים, כאשר הקוראים הפוטנציאליים חוזרים הביתה מיום עבודתם ויוצאים לקניות.

הכוונה היא לחלק את החינמון בצמתים מרכזיים ובמרכזים הומי אדם. התוכנית הראשונית היא להפיצו ב-35 אלף עותקים - תחילה במרכז, ובהמשך - בהתאם להצלחת המיזם - באזורים אחרים ברחבי הארץ.

בדברים שנשא בתחילת השבוע בכנס באילת אמר בן-צבי: "תוך 4 שנים 'מעריב' יעבור את 'ידיעות אחרונות' במספר המנויים".

לדבריו, "ברור שאי-אפשר להתבסס רק על העיתונות המודפסת. הפתרון נמצא בשילוב של כל הפורמטים כל יום. בעוד חודש נצהיר על הפורמט החדש, שמשלב אינטרנט, אפליקציה וטלוויזיה גם יחד".