פרשת אייל גולן: 4 נערות נחקרו בחשד לעדות שקר

מדובר ב-4 בנות 15 עד 17 שהיו הראשונות להעיד על היחסים האסורים ■ במהלך חקירתן עלה חשד כי הן לא דוברות אמת, כמו זאת שסיפרה שנכנסה להיריון מגולן

פרשת הקטינות, במסגרתה נחקר ושוחרר הזמר אייל גולן, ממשיכה לייצר כותרות: אחרי שאתמול פורסם כי מי שהייתה הקורבן המרכזי נעצרה ונחקרה בחשד לסרסרות, הערב (ה') נודע כי כל 4 המתלוננות הראשונות בפרשה נחקרו באזהרה בחשד לעדות שקר.

בתחילת החקירה הגיעה המשטרה ל-4 בנות בגילאים 15-17 וגבו מהן עדויות. במהלך החקירה עלה חשד כי כל אחת מהארבע שיקרה שקרים מהותיים. בין היתר סיפרה אחת הבנות כי הרתה לגולן, וכי זה לקח אותה לבצע הפלה.

בדיקה העלתה כי היא שיקרה בנושא הזה, וכי גם 3 חברותיה שיקרו בשורה ארוכה של נושאים. בשל כך נחקרו הארבע בשבועות האחרונים באזהרה - דבר שמסביר את הקשיים המשפטיים הגדולים בתיק.

"כנראה שהמשטרה טיפסה על עץ גבוה מדי, ועכשיו היא רוצה לרדת ממנו באמצעות הכפשת המתלוננות עצמן", תקף עו"ד משה מרוז, פרקליטה של אחת הנערות, את התנהלות המשטרה. "מדובר במתלוננת שבוצעו בה מעשים מגונים חמורים ביותר".

ארבעת כתבי האישום שהפרקליטות מתכוונת להגיש בפרשה נגד דני ביטון (אביו של גולן), מנהל ליאם הפקות ושני בני אדם נוספים - אינם מתבססים על עדויותיהן של אותן נערות, אלא על עדות של 3 בנות נוספות אליהן הגיעה המשטרה, ושעדויותיהן נמצאו אמינות.