תקציבי הפרסום של מרידול ואלמקס חוזרים ל-y&r ישראל

שיווק שני מותגי משחות השיניים עבר לחברת ההפצה שסטוביץ, שתקציב הפרסום שלה מטופל ב-y&r ישראל ■ המשרד טיפל בעבר במותגים

כשנה וחצי לאחר שמשרד הפרסום y&r ישראל איבד את תקציב הפרסום של טבע, חוזרים לטיפולו שניים מהמותגים: ל"גלובס" נודע כי המשרד קיבל לידיו את תקציבי הפרסום של משחות השיניים אלמקס ומרידול. שיווק שני המותגים עבר מטבע לחברת שסטוביץ שתקציב הפרסום שלה מטופל ב-y&r ישראל.

משחות השיניים מרידול ואלמקס מיוצרות על-ידי חברת גאבא, שנרכשה לפני כ-4 שנים על-ידי קולגייט פלמוליב. לאחרונה הועבר שיווק המותגים לחברת שסטוביץ, שהיא הנציגה של קולגייט פלמוליב בישראל.

y&r טיפל במותגים בעבר לאחר שהיה חלק ממערך הפרסום של טבע. המשרד קיבל לידיו את התקציב עוד בתקופת הבעלות הקודמת של השותפים שלמור-אבנון-עמיחי. הוא זכה בו במהלך מכרז בו התמודדו גם המשרדים אדלר-חומסקי ומקאן, ועד 2011 טיפל בתקציב לבד.

כשטבע נכנסה לתחום תחליפי החלב, עבר חלק זה של התקציב לטיפול אדלר-חומסקי, שכן שלמור טיפלו אז בתקציב מטרנה. לאחר המשבר שעבר המשרד עם עזיבת המייסדים הועבר רוב תקציב טבע למשרד הפרסום אדלר-חומסקי.

אדם אבנון, מנכ"ל y&r ישראל, מסר בתגובה: "אנחנו שמחים לחזור ולטפל שוב במותגים הבינלאומיים אלמקס ומרידול. אנחנו בטוחים שיחד עם הצוות של שסטוביץ וקולגייט פלמוליב נצליח לייצר פריצות-דרך שתשים את המותגים האלה במקום הראוי להם".