אופנהיימר ממליץ: מניית ביוטק ישראלית שעשויה לזנק בכ-80%

בבית ההשקעות פרסמו לאחרונה רשימת המלצות למניות ביוטק מובילות שעשויות לזנק השנה ב-50% או יותר

ב-3 השנים האחרונות סקטור הביוטק נהנה מתנופה עצומה שבאה לידי ביטוי גם בשוק המניות. לפי הערכות אנליסטים, מניות ביוטק רבות שממתינות לאישור הרגולטורים למוצרים שפיתחו, עשויות להמשיך את המומנטום החיובי גם ב-2014. בבית ההשקעות אופנהיימר פרסמו לאחרונה רשימת המלצות של 5 מניות ביוטק, ביניהן אחת ישראלית, שעשויות לזנק השנה ב-50% או יותר.

סלדקס טרפואטיקס - (סימול: CLDX) - חברת ביוטק המתמקדת בפיתוח נוגדנים שונים ותרופות למחלות הקשורות למערכת החיסון. החברה פיתחה תרופות חדשניות לסרטן השד, ולמחלות מעיים. בחודש הבא החברה צפויה לקבל עדכון לאישור תרופת ה-CDX-1135 שהיא מפתחת, ולהערכת אנליסטים באופנהיימר זה עשוי להיות קטליזטור שיעלה את ערך המניה. לכן, הם מעניקים לסלדקס מחיר יעד של 40 דולר. כלומר, פוטנציאל אפסייד של כ-65%.

אימיונומדיקס - (סימול: IMMU) - מניית החברה זינקה בוול סטריט לפני כשבוע לאחר שהודיעה כי קיבלה אישור לשני פטנטים. החברה מבססת על אחד הפטנטים תרופה לטיפול בסרטן שהיא מפתחת וצפויה לקבל תוצאות של ניסויים קליניים שהיא עורכת בתרופה זו ברבעון השני של 2014. באופנהיימר מעניקים למניית החברה מחיר יעד של 8 דולרים, המגלם פטנציאל אפסייד של יותר מ-60%.

קריקס - (KERX) - הייתה אחת ממניות הביוטק עם הביצועים הטובים ביותר בשנה החולפת והיא עשויה לחזור על הביצועים הטובים גם ב-2014. לאחרונה, החברה השיקה גרסה חדשה לתרופת ה-Zerenex שלה והיא מצפה לתשובה ממנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לכל היותר עד חודש יוני השנה. באופנהיימר מעניקים לקריקס מחיר יעד של 20 דולר למניה. כלומר, פוטנציאל אפסייד של 50%.

מרימק פרמקוטיקלס - (MACK) החברה מפתחת תרופה לטיפול בסרטן שהניבה תוצאות טובות בניסוי קליני. בבית ההשקעות מעניקים למניית החברה מחיר יעד של 8.5 דולר, המגלם פוטנציאל אפסייד של כ-50%.

פרוטליקס - (סימול: PLX) - החברה הישראלית פיתחה תרופה מהמפכנית לטיפול במחלת הגושה וחתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית התרופות פייזר. באופנהיימר מציינים כי לחברה קיימת פלטפורמת ייצור יעילה והיא עשויה לחתום על הסכם שותפות ואף להירכש ע"י חברת ענק. לכן, אנליסטים בבית ההשקעות מעניקים למניית החברה מחיר יעד של 7 דולרים (הקונצנזוס בשוק עומד על 5.5 דולרים). כלומר, מדובר בפוטנציאל אפסייד של כ-77%.