6 חברות רכב קנו ספוטים לפרסום בסופרבול 2014

חברות הרכב - ובהן יגואר, קיה וטויוטה - צפויות להוציא יחד יותר מ-100 מיליון דולר על פרסום באירוע

קטגוריית הרכב צפויה להיות הצפופה ביותר בהפסקת הפרסומות בסופרבול 2014 שייערך בשבוע הבא. על-פי הערכות, לפחות 6 חברות מתחום הרכב כבר קנו לפחות ספוט אחד עבור האירוע.

החברות הבולטות צפויות להיות יגואר, שתשיק את הקמפיין הראשון בתולדותיה באירוע; וחברת קיה, שהתחמשה בפרזנטור מוכר - השחקן לורנס פישבורן.

מי שעשויה לגנוב את ההצגה היא טויוטה, שצילמה ספוט בכיכובן של החבובות. החברה כבר שיחררה לרשת סרטון פרומו לפרסומת שבו נראות החבובות כשהן מחכות לסיוע בצד הדרך. הסרטון כבר זכה ליותר ממיליון צפיות.

המטרה של המפרסמים היא לנסות לשבור את השיא של הפרסומת המיתולוגית של פולקסוואגן The Force ששודרה בסופרבול 2011 וזכתה מאז לכ-60 מיליון צפיות ביו-טיוב. בפרסומת נראה ילד קטן שהוא מחופש לדמות של דארת' ויידר.

ג'ון סוואלן, איש מחקר בכיר בחברת קאנטר מדיה, אמר כי הסופרבול הוא אירוע מושלם עבור חברות הרכב: "אתה נחשף ל-100 מיליון צופים שרבים מהם הם גברים, חלק לא מבוטל עם הכנסה מעל הממוצע שמהווים קהל יעד פנטסטי עבור תעשיית הרכב".

על-פי הערכות החברה, הפרסום של תעשיית הרכב סביב האירוע הסתכמה ב-105 מיליון דולר בשנה שעברה. 92 מיליון דולר הוצאו על הפרסומות עצמן, והשאר על אירועי קד"מ ופרסום נלווה סביב הסופרבול.

בקהאם עושה טיזינג

במקביל, מנסות שאר המפרסמות באירוע למשוך תשומת-לב. אחת מהן היא חברת האופנה H&M אשר תציג קמפיין חדש בכיכובו של דיוויד בקהאם. לאחר שהודיעה כי ניתן יהיה לרכוש את הפריטים במהלך הפרסומת באמצעות הזמנות דרך טלוויזיות חכמות, מנסה כעת החברה לייצר באזז נוסף סביב הקמפיין.

H&M הודיעה כי היא תאפשר לקהל לבחור את הסיום של הפרסומת. החברה תציג שתי אפשרויות באתר שלה, והצופים יצטרכו לבחור את הגרסה המועדפת עליהם - בקהאם לבוש או בביגוד מינימלי.