הפרקליטות סוגרת את התיק נגד אייל גולן בשל חוסר ראיות

גולן נחשד שקיים יחסי מין עם קטינות ■ בדצמבר הודיעה הפרקליטות כי אביו של גולן, דני ביטון, יועמד לדין, וכך גם צחי אסולין, לשעבר מנהל ליאם הפקות ■ גולן אתמול: "רציתי אבא וטעיתי" ■ גולן היום: "מודה לילדיי ולקהל על התמיכה"

פרקליטות מחוז תל-אביב הודיעה היום (ד') לפני זמן קצר לבאי-כוחו של הזמר אייל גולן כי לאחר בחינת התיק שכנגדו בפרשת "משחקי חברה", הוחלט על גניזתו בשל חוסר ראיות מספיקות.

גולן, אחד מהזמרים המצליחים בארץ, היה חשוד כי קיים יחסי מין בהסכמה עם קטינות מתחת לגיל 16, דבר האסור על-פי חוק ואשר העונש בגינו יכול להגיע ל-5 שנות מאסר.

בדצמבר הודיעה הפרקליטות כי אביו של גולן, דני ביטון, יועמד לדין, וכך גם צחי אסולין, לשעבר מנהל חברת ליאם הפקות. בחדשות 2 פורסם אז כי אין מדובר בכתב אישום קל שיכלול עבירות דוגמת בעילה אסורה בהסכמה - אלא סרסרות בקטינות.

גולן מסר היום בתגובה: "ברצוני להודות לאימי, לילדיי ולקהל שאיתי על התמיכה לאורך כל הדרך. את שהיה על ליבי אמרתי וכתבתי אתמול". עוה"ד של גולן, רונן רוזנבלום ומיטל דנינו, מסרו כי "אנחנו שמחים ומברכים על החלטת הפרקליטות".

אתמול (ג') פרסם גולן הודעה ארוכה מטעמו, בה אמר שהוא מרגיש שדמו נשפך והוא נתלה בכיכר העיר, כדבריו.

"עצוב לי לראות את ילדיי ואת אימי היקרה עוברים תקופה כל-כך קשה, שמשפיעה על החיים של כולנו", מסר גולן אתמול. "בתקופה הקרובה אתמקד במוזיקה שלי, ואני מקווה שהציבור הישראלי יבין שאולי היתה טעות בשיקול-דעתי בבחירת האנשים הקרובים אליי, בכמיהה שלי ליחסים טובים עם אבא שלי שנטש אותי בגיל צעיר, אבל לא יותר מכך. מסתבר שכל אדם, גם אם קוראים לו אייל גולן והוא זמר בישראל, רצה ורוצה גם את אבא".