טבע: ה-FDA העניק אישור מלא לתרופת הסינריבו

מדובר בתרופה אונקולוגית לטיפול המחלקת הלוקמיה, שכבר זכתה לאישור מואץ באוקטובר 2012, כאשר היא עוד נזקקה למידע נוסף מתוך ניסויים קליניים כדי למלא את דרישות ה- FDA

חדשות טובות לטבע. ענקית התרופות הגנריות הודיעה היום (ה') כי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) העניק אישור מלא לשימוש בתרופת ה-SYNRIBO® בהזרקה, שמיועדת לטיפול בלוקמיה. מדובר בתרופה אונקולוגית שכבר זכתה לאישור מואץ באוקטובר 2012, כאשר היא עוד נזקקה למידע נוסף מתוך ניסויים קליניים כדי למלא את דרישות ה- FDA למוצר אחרי שיווקו.

סינריבו מותווית לטיפול בחולי לוקמיה מילואידית (CML) בוגרים שמחלתם מצויה בשלב הכרוני או המואץ ואשר טופלו בלפחות שני טיפולים עם מעכבי טירוזין קינאז (TKI).

"יחד עם אישור זה, בהתבסס על הניתוח הסופי של שני ניסויי פאזה II עיקריים אשר בחנו את יעילות ועמידות המידע של SYNRIBO®, אנו מאמינים שספקי הבריאות יכולים להיות בטוחים עוד יותר בפרופיל הקליני של תרופה חשובה זו", אמר ד"ר רוב קורמנס, נשיא ומנכ"ל חטיבת תרופות המקור הגלובלית של טבע . "אישור זה מחזק את מחויבותנו המתמשכת לספק את SYNRIBO® לאנשים הסובלים מ- CML אשר נכשלו בשני או יותר טיפולי TKI".